Trend nošenja majica s logom bendova i imenima pjevača nećemo zaobići ni u jesenskim mjesecima, a ovoj činjenici u prilog dovoljno govori bogata ponuda na policama trgovina
Nekoć glavni predmet na štandovima u sklopu koncerata, majice s logom bendova preplavile su police high street brendova i silom prilika postale vrući modni trend kojem ne može odoljeti ni mnoštvo slavnih dama.
Nakon pojave 'sponzorskih' majica zahvaljujući brendu Vetemenets i dizajneru Demni Gvasaliji te popularnosti dizajnerskih majica s logom, u čemu prednjači Gucci, modna industrija ponovno se zakačila za trend bendovskih majica.
Opsjednutost slavnih osoba i modne industrije supkulturnom ikonografijom nije nikakva novost, a sudeći prema bogatoj jesenskoj ponudi na policama high street brendova, ona je sve jača.
Iako će mnogi pripadnici supkultura i vjerni štovatelji bendova sigurno zakolutati očima i odmahnuti rukom na tu trendovsku priču, u narednoj sezoni teško će ju zaobići.