Carrie Bradshaw u nastavku serije 'Seks i grad' ima novu omiljenu haljinu, koju sad nazivaju 'Carrie haljina 2.0'. Riječ je o haljini staroj nekoliko desetljeća, koju potpisuje dizajnerica Norma Kamali, a prati linija tijela i laska figuri
Sarah Jessica Parker u rebootu hit serije nosi je u nježnoj, svijetloplavoj nijansi, a bilo je dovoljno da se pojave fotografije sa seta pa da krene nezapamćena potražnja za haljinom. U rebootu 'Seksa i grad' elegantna Carrie blista u elegantnoj svijetloplavoj haljini koju nosi u kombinaciji sa sakoom i metalic sandalama.
'Kao da je besplatno dijelimo', rekla je dizajnerica Norma Kamali za Vogue, a ta rečenica najbolje dočarava koliko je ova jednostavna, no opet jako efektna haljina, službenog naziva Diana, zaludjela žene. Haljina Diana nestaje s polica nevjerojatnom brzinom, na tisuće ih se proda tjedno, a trgovci je neprestano naručuju. 'Shvaćam zašto je ljudi vole, odgovara ovom trenutku u kojem se nalazimo', kaže Kamali.
Nove obožavateljice ove haljine vjerojatno nisu ni svjesne da je popularna Kamalina haljina dizajnirana još tijekom 70-ih, kad je tek osnovala svoj brend. Jedinstvene su zbog unutarnjeg bodija koji oblikuje figuru, što je zapravo modifikacija koju je napravila 80-ih kako bi nabrani dijelovi izgledali još laskavije, a tkanina je tijekom godina postala još modernija, više high tech.
Danas se haljina Diana može nabaviti u mini i midi varijanti i u nekoliko boja. Dizajnerica smatra da je za ponovni veliki inetres za njezinom haljinom ključno bilo povećanje broja vjenčanja i svečanosti, čega je nedostajalo proteklih godinu dana.
'Ljudi misle da su ove haljine nešto potpuno novo, no žene koje ih sada žele nositi su istih godina kao i žene koje su ih nosile u 70-ima', kaže Kamali.
No osim bezvremenskog kroja, tajna privlačnosti leži i u njihovoj prihvatljivoj cijeni, a haljine i bazični komadi s potpisom Norme Kamali prodaju se po cijeni od 100 do 300 dolara. Haljina koju u seriji nosi Sarah Jessica Parker košta 215 dolara ili 1400 kuna.
'Mislim da je tajna u tome da trebaš ostati autentičan i vjeran svom brendu kako ne bi zbunjivao ljude. Ne možeš uvijek biti hit mjeseca, ali možeš biti najbolja verzija sebe, a mislim da je to ono što ljudi na kraju i žele', kaže dizajnerica.