Švicarski brend On relativno je novo ime na tržištu, a otkako im je ambasadorica postala omiljena Zendaya, ovim cool modelima rapidno raste popularnost
On, koji se proslavio svojim tenisicama za trčanje, ima novu poslovnu viziju, piše footwearnews.com.
Rukovoditelji švicarskog sportskog brenda, koji su prije 11 godina osnovali profesionalni triatlonac Olivier Bernhard, stručnjak za marketing i dizajn David Allemann i Caspar Coppetti, ekonomist s doktoratom iz sportskog marketinga, na planinarenju, sad nastoje diversificirati svoj asortiman proizvoda te poduzimanju marketinške napore izvan ovog sporta.
'Mislim da je važno ne biti konjić poni koji ima samo jedan trik. Nismo samo brend tenisica za trčanje. Imamo značajna ostvarenja na tržištu drugih sportova, poput tenisa, tjelovježbe, lifestylea...', objašnjava suosnivač Coppetti.
On je bio uglavnom usredotočen na opremu za trčanje, a sad ulazi u druge kategorije. Tenis raste brže od trčanja, iako je u usporedbi to puno manja kategorija. Također je stekao naklonost među nesportašima, kao i među onima koji su odlučili kupiti neki njegov proizvod zbog cool faktora.
'Kada je riječ o inovacijama, cilj brenda je fokusiranje na razvoj proizvoda unutar jakih franšiza koje postoje u svakom sportskom području', rekao je Coppetti. Naprimjer, nakon uspješnog lansiranja tenisica za trčanje Cloudsurfer Next u trećem tromjesečju, On se sada priprema za lansiranje Cloudsurfera 2 u prvom tromjesečju 2025. Također planira lansirati Cloud 6 s cijenom višom od 10 dolara.
A uz razvoj i rast uspješnih postojećih franšiza, On stvara i nove linije od nule.
'Ne počivamo samo na lovorikama u smislu postojećih franšiza', rekao je Coppetti. Sljedećeg proljeća brend planira pokrenuti potpuno novu franšizu, Cloud Zone, koja će započeti kampanjom u kojoj će glavna zvijezda biti Zendaya.
Stiže nova franšiza
Prema Coppettiju, ova nova niža silueta bit će 'jako u trendu, ali ne iz retro perspektive, kao što to rade neki naši konkurenti'. Umjesto toga, rekao je da će ova nova franšiza imati 'futuristički izgled' i biti 'nadahnuta izvedbom'.
Kada su u pitanju marketinški napori, On i dalje planira povećati svoju prisutnost u kategoriji natjecateljskog trčanja, ali se oslanja i na susjedne kategorije, kao što su tenis i tjelovježba, a također gradi prisutnost u kategoriji odjeće za slobodno vrijeme.
'Veselimo se zato što ćemo puno više dovesti On na stazu i prezentirati ga kao outdoor brend', rekao je suizvršni direktor Marc Maurer.
On Holding nadmašio je rezultate u trećem kvartalu i postigao rekord u neto prodaji i profitabilnosti. Kao rezultat toga, povisio je svoje projekcije za cijelu godinu kako se približava očekivanoj snažnoj blagdanskoj sezoni. Maurer je za WWD rekao da je tvrtka na dobrom putu da postigne svoj prethodno najavljeni cilj udvostručenja prihoda od 2023. do 2026. godine.