Baš poput šogorice Kate Middleton, koja je modni uzor mnogim ženama i djevojkama, američka ljepotica Meghan Markle, polako gradi status nove modne ikone u najpoznatijoj kraljevskoj obitelji
Da gotovo sve što odjene Meghan Markle u kratkom roku nestaje s polica trgovina već je dobro poznata činjenica, a takozvani 'Meghan efekt' na vlastitom poslovanju ovaj je put iskusio njujorški modni brend Shoshanna.
Košulja- haljina s bež uzorkom gingham, kakvu je Meghan ovog vikenda nosila na polo utakmici, u samo dva dana rasprodana je u potpunosti, a u prodaji se nalazila po cijeni od 2500 kuna.
No Meghanina haljina nije jedini modni predmet koji nestaje s polica – identičan je slučaj sa slamnatim šeširom i sandalama kojim je stilizirala posljednje izdanje.
Takozvani panama šešir iz suradničke kolekcije brendova Madewell i Biltmore po cijeni nešto manjoj od 400 kuna također je rasprodan dok su sandale s potpisom Sarah Flint danas dostupne jedino u veličini 35.
'Meghan njeguje chic, ali vrlo pristupačan stil s kojim se mogu poistovjetiti brojne žene, stoga nije nikakvo iznenađenje to da mnoge od njih žele rekreirati njezin izgled', rekla je za lijepu zaručnicu princa Harryja dizajnerica Sarah Flint.