svi žele hunzu G

Svijet je poludio za kupaćim kostimima koji dolaze u jednoj veličini, a nose se godinama

16.07.2023 u 20:59

Bionic
Reading

Već nekoliko ljeta za redom Instagram feed mnogima je preplavljen naboranim, šarenim bikinijima koji su izgledaju kao da svima savršeno pristaju. Iza njih se krije brend Hunza G, a premisa mu je da se svaki kupaći kostim izrađuje samo u jednoj veličini, onoj koja će pristajati i laskati svima, bez obzira na oblik. I ove sezone ovi bezvremenski badići retro stila na listi su najpoželjnijih

Sezona kupaćih kostima konačno je stigla - i svi - doslovno, svi - nose Hunza G kupaće kostime. I dok mnogima dolazak ljeta znači i vječnu borbu naziva 'potraga sa dobrim i laskavim badićem', postoji jedan brend kupaćih kostima koja čini čitavu stvar predivno jednostavnom: nevjerojatno naborani bikiniji i kupaći kostimi u elegantnim nijansama, laskavih krojeva i ultra-rastezljivog materijala koji znači da jedna veličina odgovara svima.

Od influencerica poput Leonie Hanne, do holivudskih megazvijezda poput Gabrielle Union, Rosie Huntington-Whiteley i Lily Aldridge, nimalo ne čudi da je Hunza G je na svakom osunčanom tijelu već nekoliko ljeta za redom.

Održivi brend kupaćih kostima ususret ljetu otvorio je svoju debitantsku pop-up trgovinu u londonskom Covent Gardenu. S kolekcijama koje se fizički nalaze samo u vodećim koncesijskim trgovinama, uključujući Selfridges, Harrods i Harvey Nichols, otvaranje Hunza G Seven Dials označava trenutak prekretnice za brend.

Prostor od 147 četvornih metara otvoren je 29. travnja i bit će otvoren za kupce do kraja ljeta s ponudom kupaćih kostima, odjeće, asortimana i modnih dodataka za djecu, kao i ekskluzivnih proizvoda kao što su kolekcija u obliku srca, prugica, mala linija konfekcijske odjeće nastale u suradnji s Liberty Ross’ Flipper’s i komadi izrađeni u crnom lureksu, što je nova tkanina za Hunzu G.

Trgovina Hunza G Seven Dials u ponudi ima prepoznatljive stilove 'moderne nostalgije', tako karakteristične za ovaj brend i njegove kolekcije kupaćih kostima, odjeće za plažu i dodataka. Opremljen u prepoznatljivoj Hunza G ružičastoj boji, prostor sadrži prilagođena umjetnička djela londonske umjetnice Albe Hodsoll, izložbene lutke različite grade i bespogovorno zaobljene siluete.

'Stvaranje prostora za naše kupce koji će im omogućiti da dođu i osobno iskuse tko smo mi kao brend bio je cilj otkad smo ponovno pokrenuli Hunza G 2015.,' komentirala je Georgiana Huddart, suosnivačica i kreativna direktorica Hunze G.

'Lokacija je savršeno usklađena s nama i našim klijentima, budući da se nalazi u području Seven Dials West End, koje je na pješačkoj udaljenosti od sjedišta Hunze G u Sohou. Kao robna marka, predani smo našim vrijednostima zajednice, inkluzivnosti i etičke potrošnje, a sve to zajedno čini iznimno jedinstveno iskustvo brenda Hunza G. Iznimno smo uzbuđeni što to možemo prvi put predstaviti našim kupcima u fizičkom maloprodajnom formatu,' dodala je.

Hit brend iz 1980-ih doživio je veliki povratak

Hunza G je brend sa sjedištem u Londonu koji nudi kupaće kostime inspirirane naslijeđem i konfekcijske komade ukrašene prepoznatljivim naborima. Ako vam ovi kupaći kostimi djeluju tako poznati i prizivaju pomalo nostalgične osjećaje, to je potpuno očekivano jer se radi o hit brend iz 1980-ih koji u 21. stoljeće donijela dizajnerica Georgiana Huddart.

Hunza G izvorno je rođen 1984. godine, tada poznat samo kao Hunza pod vodstvom Petera Meadowsa koji je predstavio prepoznatljivu nabranu i rastezljivu tkaninu kao stvorenu za izradu dugonogih dizajna s visokim izrezima za kojima se i danas žudi. Prije više od trideset konfekcijski brend brzo je stekao slavu na modnoj sceni.

Ovaj ključni igrač na londonskoj modnoj sceni ima puno pravo na slavu. Jednu od prepoznatljivih haljina brenda nosila je Julia Roberts u 'Zgodnoj ženi' (da, ona bijelo-plava haljina s izrezima načinjena od nabrane tkanine) brzo je postala must-have komad 1980-ih. Godine 2015. Georgiana Huddart odlučila je ponovno pokrenuti zaboravljeni brend, zajedno s njegovim osnivačem Peterom Meadowsom. Nakon što je preuzela vodstvo i postala kreativnom direktoricom, imenu dodano je slovo G. Sada pod nazivom Hunza G, modna marka je otkrila svoje bezvremenske modele kupaćih kostima, s prepoznatljivim izgledom brenda i daškom retro stila.

S modernom nostalgijom u svojoj srži, Hunza G je izrastao u ikonski brend i sinonim za plažu. Njegovi korijeni iz 80-ih donose hladan i suvremen zaokret po pitanju odjeće za plažu, i to u moćnim nijansama. S mantrom 'One Size Fit' tkanina koja laska figuri i koja se savija i prijanja svakom obliku siluete, tajna Hunza G je da ga nosite kako god želite.

Sa sjedištem u Londonu, brend je predstavljen u novom formatu, a nedugo nakon toga kupaći kostimi s potpisom Hunza G skupili su podugačak popis slavnih obožavateljica uključujući Rihannu, Chrissy Teigen i Jennifer Aniston.

Hunza G
  • Hunza G
  • Hunza G
  • Hunza G
  • Hunza G
  • Hunza G
    +19
Hunza G Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Dizajnerica interijera i tkanina koja joj nije dala mira

'Za mene se zapravo nikad nije radilo o modi. Prije Hunze G, i sve do njezinog lansiranja radila sam u dizajnu interijera. Voljela sam studirati povijest umjetnosti. Mislim da se više radi o znatiželji oko estetike i kako se ona oblikuje i razvija kroz vremenska razdoblja. Još uvijek volim čitati knjige o interijerima i smatram da je moj interes za to vrlo inspirativan za proces dizajniranja kolekcija. Sve te stvari pretaču se jedna u drugu: umjetnost, interijeri, moda, književnost itd,' priča poduzetna dizajnerica koja je uočila jako dobru priliku

'Jedna sam od šestero djece i kad sam bila vrlo mala, imali smo samo jednog brata. Tri cure protiv jednog dečka. U našoj garderobi bila je crvena Hunza haljina iz osamdesetih koja je pripadala mojoj majci. Tjerali smo brata da ga nosi svaki dan. To je bio moj uvod u brend.'

Rođena i odrasla u južnom Londonu, Huddart je bivša dizajnerica interijera čije je vješto oživljavanje Hunze, kultne robne marke osamdesetih koju je Julia Roberts ovjekovječila u filmu Zgodna žena, postalo modnom legendom. Ali zamalo da se to nije dogodilo. Huddart je gotovo zaboravila majčinu sklonost jednodijelnim krojevima. 'Imala je sve te stilove pastelnih tonova s visokim rezanim nogavicama. Pitam se je li to zato što je tako često bila trudna?,' kaže. I tako sve dok joj izlet u berlinski vintage dućan nije servirao originalnu Hunza minicu. 'Ta mala roza suknja mi je pokrenula sva ona sjećanja na djetinjstvo, crvenu haljinu iz garderobe, moju majku na plaži. Znala sam da želim pronaći još komada.'

Huddart nije prestala razmišljati o tome koliko je ta tkanina dobra. 'Nakon što sam je ponovno uočila u svojim ranim 20-ima, pomislila sam da je ludo što nitko ne izrađuje komade od ove tkanine', rekla jednom prilikom za Emirates Woman.

Huddart je pretraživala eBay i internet tražeći sačuvane uzorke. Čak se okušala u stvaranju vlastitog dizajna, ali nikada nije uspjela sasvim usavršiti tehničku stranu tkanine, koja je u originalu kombinacija pletene likre i elastina izrađene na kružnom tkalačkom stanu, što znači da je cjevasta i nema šavova.

'Bila sam opsjednuta tkaninom od vrlo ranog djetinjstva - a što sam bila stariji to više nisam mogla razumjeti zašto to nitko nije ponovno oživio. To je tako laskava, udobna i jedinstvena tkanina. Mislim da je neobično pronaći ljude koji ne uživaju nositi je i ne osjećaju se samouvjereno u njoj,' kaže dizajnerica.

Konačno, Huddart je pronašla 300 metara originalne Hunza tkanine na internetu. Napravila je nekoliko haljina za sebe i svoje prijateljice i nosila je jednu kad je prijateljica spomenula da poznaje Petera Meadowsa, izvornog osnivača Hunze. Nevjerojatnom slučajnošću Peter je živio odmah iza ugla te su sljedeći dan pili kavu u Westbourne Groveu. Meadows je bio sumnjičav u pogledu prodajne moći Hunze nekih 30 godina nakon njezina vrhunca slave, ali Huddart je ipak dobila njegov blagoslov da nastavi dalje. Tjedan dana kasnije, radila je u njegovom uredu u Sohou, oživljavajući brend s nekim od Meadowsovih originalnih zaposlenika.

'Odlučila sam probati i pokrenuti brend koji koristi tu tkaninu', objašnjava ona. 'Mislila sam da će to biti mali, sporedni projekt, više stvar da zadovoljim svoju ljubav i želju za nošenjem odjevnih komada načinjenih od te tkanine, ali kad sam počela, shvatila sam da puno ljudi to želi, ali jednostavno je nije imalo gdje kupiti,' priča Huddart priču o nastanku ideje o pokretanju brenda Hunza G.

‘Sami smo krojili i izrađivali kupaće kostime u Londonu, što je bilo vatreno krštenje, ali tako uzbudljivo.’ Fotografiranje s Clarom Paget pokrenulo je internetsku prisutnost novopečenog Hunze G, nakon čega je uslijedilo snimanje na Ibizi. Kada je supermodel Rosie Huntington-Whitely objavila sada već kultnu fotografiju u jednodijelnom modelu Domino, fotografija je srušila internet.

'U dva sata smo prodali 700 komada stila kojega nismo imali na zalihama. Naša web stranica se srušila. Za mene su radili svi koje sam poznavali - moja braća i sestre, njihovi prijatelji sa sveučilišta - svaki tinejdžer koji je želio zaraditi nešto novca pomagao mi je pakirati kupaće kostime. U jednom trenutku sva moja braća i sestre su radili za mene i morala sam otpustiti dvoje od njih! Bilo je stvarno zabavno. Početni zamah je bio nevjerojatno brz i nagao.

Huddartov nekonvencionalan ulazak u industriju, iako dijelom užurban, također je pojednostavio proces izgradnje robne marke. 'Nikada nije bilo onog sjedenja i održavanja sastanaka odbora o financiranju i donošenju poslovnih planova. Bilo je vrlo brzo i organski, a činjenica da smo sve izradili sami dala nam je ogromnu agilnost i fleksibilnost,' kaže Huddart. Iako danas broj zaposlenika prelazi brojku od 30, a dani kada su radili kod kuće davno su prošli, etos brenda ostaje nepromijenjen.

U ljeto 2019. Rosie Huntington-Whiteley objavila je dvije fotografije na kojima nosi kupaći kostim moka boje s detaljima u obliku metalnih prstena dok plovi na brodu u okolici Caprija, a nije trebalo dugo da Internet totalno izgubi glavu, post je skupio gotovo 800 tisuća lajkova, a stranica brenda se od silne potražnje srušila. Baš svi su htjeli Hunza G badić.

Prepoznatljiva nabrana tkanina sada je ikonična i to ne samo zbog pojavljivanja na Juliji Roberts u Zgodnoj ženi. Kupaći kostimi izrađeni su od kombinacije pletene likre i elastina, izrađeni na kružnom tkalačkom stanu, što znači da nema šavova, visoko je rastezljiv i univerzalno laskavi. Nakon što je brend gotovo 23 godine bio u zaboravu, sada bilježi nevjerojatan uspjeh.

Modeli koji se nose godinama

Kolekcija se još uvijek u cijelosti proizvodi u Londonu, a estetika koja odgovara svima i svakom obliku tijela znači da nema zaliha. Boje i stilovi se razvijaju i ažuriraju, ali ništa nikada ne postaje viškom. Osim toga, hipertehnički izbočena tkanina gotovo je neuništiva, što znači da se komadi mogu nositi desetljećima. Kad je Julia Roberts, izvorna Hunza muza, primijećena kako nosi više novih Hunza G stilova na odmoru, Huddart je shvatila da je uspjela.

'Julia nosi modele četvrtasto rezanih ovratnika u jarkim bojama i izgleda jednako dobro kao i prije 40 godina. Za mene, to stvarno definira demokratsku prirodu Hunza G - to je za svaku dob i svaki oblik tijela i svaku fazu života. Najponosnija sam što sam stvorila proizvod koji odgovara svakoj ženi,' ističe

'Trudim se da ne budemo pomodni i snažno u trendu. Mnogi stilovi koje prodajemo bili su dio kolekcija od prije 3-5 godina. Ne želim da nakon pet mjeseci sve postane 'stara sezona'. Domino Swim' postojao je 2,5 godine prije nego što je Rosie Huntington-Whiteley objavila svoju sliku u njemu. To je vjerojatno naš najkopiraniji stil i način korištenja boja do sada. Sviđa mi se ideja da se ljudi godinama iznova vraćaju svom Hunzi G.'

'Također se trudim da ih ne činim previše kompliciranima ili ukrašenima - neki brendovi tako dobro rade kupaće kostime ukrašene sjajnim detaljima i kamenčićima, ali to jednostavno nije naša estetika. Naši kupaći kostimi su prilično su jednostavni i čisti, sportski, s dobrom pokrivenošću, ali ipak pokušavaju naglasiti oblik tijela. Ništa previše oskudno,' objašnava

Brend koji posluje potpuno drugačije

Mnogima brendovima nije lako doseći popularnost na Instagramu kakvu je Hunza G ostvario, no ono što mnogi dožive je dostizanje vrhunca, suočavanje s pretjeranom eksponiranošću nakon koje slijedi gubitak privlačnosti. Zašto se to nije dogodilo s Hunzom G? Jer taj materijal zapravo djeluje i to jako dobro.

'To je kombinacija pletene likre i elastina. Izrađuje se na kružnom tkalačkom stanu, što znači da je cjevast i nema šavova. To je ono što ga čini tako laskavim - poput rastezljive je čarape koja poprima vaš najbolji oblik i skriva sve izbočine i neravnine. Nekoliko je brendova pokušalo kopirati tkanini i nikad nije bila iste kvalitete ili rastezljivosti,' kaže osnivačica Hunze G.

Huddart ističe kako je u DNK brenda utkana misija sve proizvoditi na održiv i etički način. 'Mi smo, po pitanju naših korijena i nasljeđa, izvorni britanski brend i ne želimo izgubiti taj identitet ni u jednom koraku naših proizvodnih procesa. No, ono što je najvažnije je napraviti kupaće kostime u kojima se žene osjećaju samouvjereno u sebe i svoje tijelo. Nadam se da postoji stil/boja koji se sviđa različitim ženama na našoj stranici. Uvijek smo težili biti inkluzivni. Ne na ciljani način, samo općenito.'

Proizvodni proces Hunza G počinje i završava lokalno u Ujedinjenom Kraljevstvu, plete se i boji u lokalnoj tvornici u Midlandsu, zatim se obrađuje i suši prije slanja u njihov studio u središnjem Londonu gdje se svaki odjevni predmet kroji i izrađuje po narudžbi, ograničavajući svu moguću nepotrebnu potrošnju tkanine.

Vrlo snalažljivo, male količine traka za glavu i gumica za kosu proizvode se s rezanjem viška tkanine i tako se ujedno smanjuje količina otpada. Uz kupnju se nudi šestomjesečno jamstvo kako bi se osigurala prilika za popravak bilo kakvih potencijalnih problema koji mogu nastati s nošenjem, umjesto bacanja inače nosivog odjevnog predmeta. Mali londonski tim sastoji se od manje od deset pojedinaca, uključujući krojačicu i strojara – bračni par ključan za Hunzino nasljeđe i nasljeđe Hunze G.

Nostalgija je moćna u modi i brend je smatrao važnim oživjeti s drugačijom estetikom, ali i ostati vjeran svom nasljeđu iz 80-ih. S namjerom da ponude kupaće kostime za svakoga, brend je u ponudu uvrstio kupaće kostime u jednoj veličini koji laskavo pristaju, a zahvaljujući rastezljivoj i potpornoj tkanini odgovaraju rasponu britanskih veličina od 6 do 14.

Osim vrhunske kvalitete koja ne čini ustupke, Huddart vjeruje da je za uspjeh Hunze G zaslužan još jedan element, a to je zadržavanje vjernosti vlastitim korijenima. 'Nostalgija je moćna u svemu, ne samo u modi', kaže ona. 'Mene je naborana tkanina uvijek podsjećala na moju trudnu majku ili na mene kako se igram u moru s braćom i sestrama. Za druge, to je nošenje Hunze s plavim sjenilom i ogromnim jastučićima za ramena - stvari koje bi vjerojatno radije zaboravili. Zato je bilo važno oživjeti ga s drugačijom estetikom, ali i ostati vjeran tom naslijeđu iz 80-ih.'

Naravno, ne može se poreći da su društveni mediji imali veliki utjecaj na uspjeh brenda, posebice suradnja Hunze G s influencericom i modnom novinarkom Pandorom Sykes, koja je stavila brend na modnu kartu i predstavila ga mnogima. Međutim, Huddart ističe kako se ti odnosi ne mogu prisiliti, tada jednostavno ne funkcioniraju.

'Nikada nismo posebno željeli podršku društvenih medija. To se dogodilo prirodno jer mi ne darujemo jer je sve ručno izrađeno u Londonu. Mislim da je važno da brend razradi svoj identitet vrlo rano i da mu ostane vjeran. Ljudi to poštuju. Kad pogledam druge brendove, jasno vidim one koji znaju tko su i koji mogu biti vrlo moćni. Društveni mediji su nevjerojatna platforma jer su besplatni, ali mogu biti opasni. Vidjela sam kako stvaraju brendove, ali sam također vidjela kako druge uništavaju,' kaže Huddart.

Svoje znanje o pokretanju i vođenju brenda te o izazovima i preprekama s kojima se suočavala, Georgiana Huddart vrlo rado dijeli s drugima. 'Mislim da je nevjerojatna stvar kod pokretanja posla to što toliko naučite o sebi - u čemu ste dobri, a u čemu ste loši. Smatram da otvorenost o tome što ste smatrali škakljivim i kako ste se nosili s tim može biti od pomoći drugim ljudima koji rade istu stvar. Na primjer, u početku sam se jako mučla s tehničkom stranom Hunza G, posebno s upravljanjem web-stranicom itd. Morala sam se naučiti da ne odgađam i stvari koje su mi bile teške ostavljati za kraj.'

'Iskreno, nikad u životu nisam toliko radila, ali nikad u životu nisam u nečemu toliko uživala. Koliko god klišejski zvučalo, ne primjećujete koliko naporno radite kada to istinski volite. Pokrenula sam Hunza G jer je to nešto u čemu sam strastvena, a uvijek dajem podršku ljudima poput mene koji rade ono što vole i počinju sami. Moj partner u Hunzi G, Peter, prilično je nevjerojatan – ne samo u poslovnom smislu, već i načinu na koji se ponaša prema ljudima i to čini jako lijepo mjesto za rad. Rijetko kada imamo zaposlenike koji daju otkaz i odlaze ili ljude koji ne uživaju našoj tvrtki – to je stvarno dobra atmosfera za rad,' priča zaneseno bivša dizajnerica interijera koja nikad nije ni sanjaka da će postati modna dizajnerica.

Huddartine ambicije za Hunzu G su ambiciozne i realne u isto vrijeme. Brend raste 100 posto na godišnjoj razini, a tijekom druge polovice pandemije rastao je 200 posto bez ikakvog digitalnog marketinga u koji se brend upustio tek prije šest mjeseci. Trideset posto kupaca je iz SAD-a, s još 30 posto iz Ujedinjenog Kraljevstva - preostalih 40 posto dolazi iz Europe i ostatka svijeta.

Hunza G trenutno proizvodi 400 tisuća komada godišnje, što je maksimum koji tvrtka može proizvesti s proizvođačem s kojim radi, unatoč potražnji koja je trostruko veća od količine koja se proizvodi.

'S rastom smo došli do problema s proizvodnjom, koji svatko ima, tako da smo samo upravljali posljednje dvije godine upravljali unutarnjim dijelom brenda kako bismo se pokušali pripremiti da vidimo kakav potencijal postoji', rekla je Huddart. Njezin je fokus postavljen je na učvršćivanje tržišta SAD-a, a pojavila se i ideja o ulasku u kategoriju muške odjeće, iako je to još uvijek samo ideja.

Najjači segment poslovanja svakako su kupaći kostimi, za koje Huddart kaže da neće odustati čak ni s linijom odjeće koja je dobro integrirana u brend. 'S konfekcijom djeluje malo više zastrašujuće, možda malo strašnije ili malo specifičnije. I dalje ide dobro, ali rekla bih da prosječan kupac kod nas dolazi po naše kupaće kostime,' zaključuje Huddart.

Hunza G je nesumnjivo veliki hit među slavnim ljepoticama uključujući Kylie Jenner, Hailey Bieber i Rosie Huntington-Whiteley. A tu su i Dua Lipa, Gisele, Kate Hudson, Rihanna, Jennifer Aniston, Chrissy Teigen, a početkom godine Helena Christensen je na Instagramu je podijelila fotografiju koja prikazuje kako uživa na suncu na pješčanoj plaži, noseći, pogađate, Hunza G Nancy kupaći kostim na jedno rame. Po pitanju te zvjezdane popularnosti Huddart ne skriva oduševljnje: ''Nevjerojatno, baš smo sretni! To je ono o čemu svatko sanja da se dogodi kada pokrene brend. Stvarno želim da ga nosi netko poput Judi Dench... to bi bilo ostvarenje sna.'

Nema sumnje, s pogledom na Hunzu G i neodoljivo tkaninu koja laska baš svakom obliku tijela, postoji jak argument za pakiranje samo jednog kupaćeg kostima ovog ljetovanja.