Longchamp je in

Francusku obitelj jedna je torbica učinila milijarderima, a danas zarađuju više nego ikad

17.06.2023 u 20:58

Bionic
Reading

Ove godine torba Le Pliage obilježava 30. obljetnicu, a čini se da taj kultni proizvod Longchampa nikada nije bio popularniji. I dok se trendseterice ne odvajaju od svog novog omiljenog modela, opisujući ga kao najpraktičniju torbu ikada, mnogi se pitaju u čemu je tajna uspjeha francuskog brenda koji uspješno plovi modnim svijetom od 1948. godine

Posljednjih nekoliko sezona TikTok je bio zaslužan za povratak brojnih modnih trendova. Naime, ako postoji jedna stvar koju voli mlađa generacija na TikToku, onda je to uzimati robne marke koje milenijalci godinama obožavaju i ponašati se kao da su upravo otkrili najzgodniju novu stvar, onu koju nitko prije nije vidio. Sada je generacija Z doslovce opsjednuta Longchampom. Iako su se mnogi poveselili ponovnoj velikoj popularnosti brenda koji osvaja dizajnom, kvalitetom i pristupačnim cijenama, mnogi se pitaju zašto je Longchamp ponovno u središtu pozornosti.

Iako je velika torba Le Pliage, jedna od najboljih u ponudi Longchampa, stekla slavu na TikToku i željeno mjesto na ramenima trendseterica i zaljubljenica u modu, njezinu renesansu nemojte zvati povratkom. Naime mogli biste navući bijes brojnih obožavatelja ovog francuskog brenda i njegove kultne, dizajnerski do savršenstva i dotjerane i prije svega praktične torbe.

Le Pliage ima kult sljedbenika, vojsku chic i praktičnih žena koje su uvijek u pokretu. Sklopivu najlonsku torbu kreirao je Longchamp 1993. godine i od tada je zauzela mjesto kao njegov vodeći i najpoznatiji proizvod. Sa snažnim dvostrukim kožnim remenom za nošenje na ramenu, patentnim zatvaračem i kopčom, kao i sklopivom strukturom, Le Pliage je omiljen izbor za ured, vikend putovanja ili kupovinu namirnica. Modne zaljubljenice osvaja dizajnom i velikom izdržljivošću, a uz dobar dizajn, ono u čemu je nijedna torba ne može pobijediti njezina je izdržljivost.

Osim mudro praktičnog dizajna, veliku ulogu igra i sam izgled torbe jer nevjerojatnom preciznošću pogađa bit minimalističkog pariškog stila i, unatoč razumnoj cijeni, djeluje kao dostupna verzija statusnog simbola tihog luksuza.

  • +8
Longchamp - Le Pliage Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Za mnoge je opsjednutost Longchampom započela još u srednjoj školi ili na fakultetu, kada su najcool djevojke zamijenile svoje ruksake modelom tote Le Pliage u svim mogućim bojama. Trpanje udžbenika u te torbe možda nije bilo praktično, ali više nije bilo povratka – željeli su ih baš svi i nije im dugo trebalo da postanu statusni simbol. Torbica Le Pliage s ručkom i detaljima u crnoj boji mnoge obožavateljice mode bacala je u nesvijest.

Ipak, u svojoj renesansi Longchamp osvaja mlađe kupce, a generacija Z fiksirala se za stil Le Pliageove mlađe sestre, Le Pliage Pouch. Trendi tiktokeri transformirali su kozmetičku torbicu, čija je cijena manja od 100 dolara, u sezonski it komad, a čak su joj dodali remen i pretvorili je u crossbody ili model za nošenje na ramenu. I tako su torbe Le Pliage ponovno postale cool u očima influencera i kupaca.

I dok brojni stariji obožavatelji Longchampa nikada nisu iz ruku ispustili svoju miljenicu, mnogi kupci generacije Z tek otkrivaju ovaj brend zahvaljujući njegovoj rastućoj popularnosti na TikToku. Hashtag #longchamplepliage ima više od 57 milijuna pregleda u popularnoj aplikaciji, a videozapisi s naslovima poput 'Što je u mojoj školskoj torbi' imaju stotine tisuća pregleda. Ako ste negdje u sredini dobnih skupina ljubitelja Longchampa i svoju torbicu Le Pliage niste rasklopili od 2010., pravo je vrijeme da je ponovno izvadite iz ormara.

Zašto je Longchamp baš sada tako cool?

I dok kultna torba s rastućom popularnošću ove godine obilježava 30 godina od nastanka, mnogi se pitaju zašto je Longchamp baš sada ponovno tako popularan.

Mnoge poznavatelje i ljubitelje mode pomalo će naljutiti kada čuju da je Longchamp ponovno in jer vjeruju da ovaj brend nikada nije ni bio out. Trendalytics izvještava o porastu od 28 posto prosječnih tjednih pretraživanja za ovom modnom markom u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Ova renesansa Le Pliagea nedvojbeno je ono što je Longchamp vratilo na modnu kartu.

Longchamp osvaja kupce širokom paletom bezvremenskih stilova i opcija boja, a istovremeno, uz pristupačne cijene, uspijeva zadržati dašak luksuza. Njegova jedinstvena reputacija kao istinski pristupačne luksuzne opcije redom privlači kupce koji su se zasitili plaćanja podjednake kvalitete po većoj cijeni. Naprimjer, torba Goyard Saint Louis PM sličnog je stila kao i Le Pliage i vrlo prisutna na TikToku, ali je njezina visoka cijena od preko tisuću američkih dolara mnoge navela da kupe 'lažnjake'. U slučaju Longchampa kupci ne pristaju na kopije i radije nose originale kupljene po relativno pristupačnim cijenama.

Savršen je to spoj statusa, stila, kvalitete i pristupačnosti koji se sviđa različitim dobnim skupinama. Naravno, brend nudi mnogo više od samih platnenih torbi, uključujući kožne modele. Ali ako ne znate odakle početi, klasični Le Pliage bezvremenski je izbor, a popularnost u kojoj uživa već tri desetljeća itekako to dokazuje.

Longchamp: Francuski brend s tradicijom duljom više od sedam desetljeća

Jedno je sigurno, kad god se spomene Longchamp, prva asocijacija su slavni ženski koferi i putne torbe, kao i modni dodaci koji su ovaj francuski brend u očima velikog broja žena učinili mjerilom elegancije i kvalitete. Oni koji ne poznaju povijest ove modne kuće često se iznenade kad otkriju da je sve počelo dodatkom koji nema baš nikakve veze sa ženskom modom – lulom!

Bilo je to 1948. u Parizu, dakle tek nakon rata, kada su se Francuzi oporavljali od njega, a američki vojnici još su uvijek patrolirali bulevarima koju godinu prije oslobođenog grada. U to vrijeme Jean Cassegrain preuzeo je kormilo nad malom trafikom i trgovinom koja je prodavala pribor za pušenje.

Smješten u središtu Pariza, posao je cvjetao, prvenstvo zahvaljujući američkim vojnicima koji su bili njegovi glavni kupci. Na duhan se u to vrijeme još uvijek gledalo kao na porok vrijedan poštovanja, a duhanska je industrija imala veliku ulogu. Završetkom rata i odlaskom Amerikanaca pojavila se potreba za pronalaskom nove klijentele koju su činili Parižani u šetnji elegantnim ulicama te sve veći broj turista i stranih poslovnih ljudi. Cassegrain je imao originalnu ideju stvoriti lulu s posebnom značajkom - da bude prekrivena telećom kožom, ali i egzotičnijim vrstama, poput krokodila ili guštera, što bi joj dalo originalan i profinjen dodir.

Rođen 1937., Philippe, sin Cassegrainov sin, imao je 11 godina kada je njegov otac osnovao tvrtku u srcu francuske prijestolnice i živo se sjeća prvog butika. 'Bilo je to u Faubourg Poissonnièreu, u drugom okrugu, koji je tada bio prometno trgovačko područje. Bio je to velik korak naprijed, od Place de la République do Madeleine. Champs-Élysée jedva da je postojao', prisjetio se jednom prilikom.

Kada je Marléne Dietrich, slavna njemačka glumica i pjevačica, fotografirana sa svojim cigaršpicem, Cassegrain je iskoristio priliku da stvori kompletan asortiman atraktivnih dodataka i za žene. Sirovine su bile koža krokodila i guštera. Okružen najboljim majstorima, svoju prvu kolekciju predstavio je 1. svibnja 1948. na pariškom sajmu. Philippe se prisjetio: 'Moj otac je na svom štandu primao klijente iz cijelog svijeta, željne da otkriju što je u modi na ovim prostorima. Važno je zapamtiti da je to bila godina u kojoj je televizija dosegla širu javnost – bila je to velika revolucija.'

Predviđajući rast brenda, Jean je uložio u otvaranje radionica u Segréu i počeo je proizvoditi nove dodatke. Fokusirajući se na primijenjenu umjetnost, a koncentrirajući se na novitete, uložio je vrijeme i trud kako bi brend Longchamp postao sinonim za inovativnost, a u isto vrijeme za eleganciju i bezvremenost. Na temelju tih pretpostavki, zamolio je Turennea Chevallereaua da smisli logo. Kršten istim imenom kao i hipodrom u Bulonjskoj šumi u Parizu, a okrunjen slikom inspiriranom gravurom iz 19. stoljeća, koja prikazuje džokeja na konju u galopu, stvorio je ono što je danas prepoznatljiv znak modne kuće.

Idući u korak s napretkom, odnosno razvojem transporta i pojavom inovativne tehnologije, Jean je u tim trendovima vidio priliku za izvoz Longchampa u cijeli svijet. Kad je imao 16 godina, Philippea je otac pozvao da preuzme vodstvo odjela za međunarodne odnose tvrtke. Prvo putovanje zbog snimanja reklama iste godine odvelo ga je u Afriku. Sljedeće godine, u dobi od 17 godina, uputio se na još jedno prekooceansko putovanje, i to u Aziju, posjetivši Hong Kong, Singapur i Maleziju, gdje je duhan imao veliku bazu kupaca. Njegov prvi cilj bio je poraditi na očevim kontaktima i otvoriti nova vrata brendu koji je želio osvojiti svijet. Očigledan sljedeći korak bile su Sjedinjene Države.

Početkom 50-ih godina Longchamp je već bio prisutan na svim kontinentima i bio je jedan od prvih europskih brendova koji se prodavao u Singapuru, Hong Kongu i Japanu. Pedesetih godina prošlog stoljeća francuski način života, takozvani joie de vivre, došao je u fokus i postao popularan diljem svijeta. To ponovno zanimanje za Pariz, grad svjetlosti, njegov utjecaj na maštu kao sinonima za ljepotu i sofisticiranost prekinutog crnom sjenom rata, dogodio se u isto vrijeme u kojem se odvijala revolucija u zračnom prometu. Razvojem civilnog zrakoplovstva kakvo danas poznajemo, vizionarski duh Jeana Cassegraina uvidio je i ogroman potencijal tvrtke.

  • +29
Longchamp, Ready to wear, jesen/zima 2022./2023. Izvor: Profimedia / Autor: . / Avalon / Profimedia

Iskustvo stečeno u rukovanju kožom koja se koristila za oblaganje lula tada je prošireno na malu, ograničenu kolekciju proizvoda za gospodu – novčanike i futrole za putovnice kojima će se ubrzo pridružiti koferi i putna prtljaga.

Južni terminal zračne luke Orly projektirao je arhitekt Henri Vicariot te ga učinio sinonimom za funkcionalan i protočan prostor koji odiše modernošću i osjećajem ekonomskog optimizma i prosperiteta, karakterističnih za poslijeratno razdoblje. Moderni pariški saloni, poput Salle de Visite, brzo su postali znakom prestiža u Parizu i privilegirani izlog francuskog luksuza. U to vrijeme to je bilo najposjećenije mjesto u Parizu, prestigavši čak i Eiffelov toranj. Jean Cassegrain odlučio je otvoriti dućan upravo na toj recepciji zračne luke, a koju su koristili i redoviti putnici i turisti i filmske zvijezde poput Audrey Hepburn, Grete Garbo, Romy Schneider i Raya Charlesa, a oni su odabrali tada nedavno otvoren terminal kao mjesto za davanje intervjua.

U to vrijeme bila je to odluka koja je, u najmanju ruku, bila hrabra i jasno je pokazala konkurenciji i kupcima koliko modna kuća vjeruje u svoj potencijal. 'Nijedan prodavač kožne galanterije ne bi platio najam za prodaju praznih kofera u Orlyju, osim mog oca', rekao je Philippe.

Ali ako je postojala jedna stvar u koju je Jean vjerovao, bila je to predanost njegovih sinova, posebno Philippea, a koji je obiteljskoj tvrtki posvetio svoje srce i dušu. 'U sedam ujutro već je prodavao artikle i u popodne je bio u uredu', prisjetio se jedan od očevidaca iz tog vremena za Macau Business. 'Stvari su, sve u svemu, išle vrlo dobro. Prodavali smo torbe koje su bile stvarno stilski dotjerane i moderne za to vrijeme. Bili smo prvi koji su to učinili', rekao je svojevremeno Philippe.

Za njega je Longchamp oduvijek bio više od tvrtke, bila je to - obiteljska avantura.

Kultne torbice stvorile su novu modnu obitelj milijardera

U 70-ima, postupnim širenjem poslovanja, Longchamp se počeo koncentrirati na drugo tržište i 1971. lansirao je svoju prvu žensku torbicu koja je nalikovala na neseser s dodanom ručkom i dva gornja preklopa. Bio je to početak brenda kakav danas znamo. Godine 1978. predstavljena je LM Line, prva linija ženskih torbica brenda. Iste godine duhanski proizvodi izbačeni su iz kataloga i tvrtka se u potpunosti usredotočila na putne i ženske torbe.

Xtra-bag se smatrao revolucionarnom i poslužio je kao preteča Le Pliageu, torbici koja je kasnije postala ikona. Godine 1983. sin Jeana Cassegraina postao je izvršni direktor Longchampa, a njegova supruga Michéle preuzela je vođenje butika. Godine 1991. Philippeov i njezin najstariji sin Jean također se pridružio obiteljskom poslu. Kasnije je njihova kći Sophie Delafontaine preuzela umjetničko vođenje tvrtke.

Godinu 1993. obilježilo je lansiranje jednog od kultnih proizvoda modne kuće - modela Le Pliage. Ta torba postala je ne samo jedan od simbola Longchampa, već jedna od najprodavanijih i najpoznatijih u svijetu. Dašak genijalnosti Philippea Cassegraina doprinio je tome da brend postane još poznatiji.

Torbice Le Pliage dugo vremena predstavljale su predmet žudnje brojnih zaljubljenica u modu. Uspjeh te klasične francuske kolekcije pretvorio je obitelj koja stoji iza brenda u milijardere.

Longchampova prodaja doslovce je eksplodirala tijekom 2010-ih, kada je tvrtka profitirala na rastućem tržištu pristupačne luksuzne mode. Kao što je Business of Fashion pisao: 'Vuitton ima Neverfull. Michael Kors ima Jet Set Travel. I Longchamp ima Le Pliage. Longchampova najlonska presavijena torba s potpisom je sveprisutna – francuski brend navodno svake minute proda 11 modela Le Pliage.'

Cassegrainovi su bili jedna od posljednjih obitelji u valu novih modnih milijardera. Tijekom 2010-ih iskočila su imena kao što su Tory Burch, Sara Blakely (Spanx), Renzo Rosso (Diesel Jeans), Nicolas Puech (Hermes) te Domenico Dolce i Stefano Gabbana (Dolce & Gabbana), pridruživši se etabliranim modnim mogulima kao što su Miuccia Prada, Ralph Lauren, Gerard i Alain Wertheimer (Chanel) i Giorgio Armani te zauzevši dobre pozicije na modnom tržištu.

Europske i u privatnom vlasništvu, robne marke srednjeg tržišta kao što su Furla i Longchamp dugo su bile ispod modnog radara. No 2010-ih ti brzorastući brendovi izazvali su veću pozornost, a njihovi rivali, znatno veći igrači na modnom tržištu, sa zanimanjem su promatrali njihove napore u širenju i pokušavali otkriti tajnu njihova uspjeha, pri tome ih razmatrajući kao moguće akvizicije.

Međutim to ne dolazi u obzir, barem što se tiče Jeana Cassegraina, izvršnog direktora Longchampa i unuka osnivača brenda. 'Nikada ne bismo prodali naš brend. Naša neovisnost je ono što nam je omogućilo da izgradimo Longchamp u tvrtku kakva je danas', kaže, a tijekom 2016. godine ona je zabilježila 553 milijuna eura prihoda od prodaje.

'Kao obiteljska tvrtka, u mogućnosti smo stvarno dugoročno razmišljati i ulagati velika sredstva kako i kada je potrebno, bez potrebe da izvještavamo o svakom dobitku ili gubitku ili budemo pod pritiskom da neprestano dajemo dobre vijesti burzi', rekao je Cassegrain 2017. za NY Times te zaključio: 'To je luksuz, a u ovoj trgovačkoj klimi nije takav da ga se vrijedi odreći.'

Često se navodi da obiteljske tvrtke imaju tendenciju propadanja nakon tri generacije. Ali Jean Cassegrain, izvršni direktor Longchampa, kaže da takvi strahovi nisu osnovani po pitanju njegove 75-godišnje tvrtke sa sjedištem u Parizu, a koja se 2019. mogla pohvaliti s Kendall Jenner kao svojom najnovijom ambasadoricom. Cassegrain je toliko siguran u to da se veseli vremenu u kojemu će njegova djeca, kao i djeca njegove braće i sestara, odrasti kako bi se pridružili Longchampu i održali ga na poziciji jednog od najcjenjenijih francuskih luksuznih brendova.

'Imam troje djece, moja sestra (Sophie Delafontaine, kreativna direktorica) također ima troje, a moj brat (Olivier, vođa razvoja brenda u američkim buticima sa sjedištem u New Yorku) ima jedno', rekao je Cassegrain u ranijem intervjuu. 'Nadamo se da će nastaviti voditi posao dugo nakon što brat, sestra i ja odemo u mirovinu', dodao je. Njegov otac, bivši predsjednik Longchampa, preminuo je 2020. uslijed komplikacija nakon zaraze koronavirusom. Dizajner kultne torbe Le Pliage radio je gotovo do posljednjeg dana, jer za njega je obiteljska tvrtka bila život.

Stvaranje brenda i njegovo održavanje više od sedam desetljeća bio je dug put pun uspona i padova. Više od posla, taj put predstavlja obiteljsko putovanje. Vjeran početnom cilju stvaranja visokokvalitetnog proizvoda za međunarodnu klijentelu, nakon sedam desetljeća Longchamp nastavlja s inovacijama i pokazuje da je uz predanost i upornost sve moguće. Tiho i bez pompe, nastavlja se širiti brzinom na kojoj mu zavide mnogi konkurenti. Snažno se usredotočio na razvoj svoje distribucijske mreže, vođenje vlastitih trgovina gdje je to moguće te izbjegavanje sniženja i outleta.

Kao 100 posto neovisna tvrtka koja ne kotira na burzi, Longchamp njeguje određenu diskreciju, ali iznad svega njeguje obiteljski rad. Jean Cassegrain radi sa sestrom Sophie Delafontaine, generalnom menadžericom i kreativnom direktoricom, a njihov brat Olivier upravlja američkim buticima u New Yorku. I četvrta generacija je već na svojim pozicijama. Adrien i Hector Cassegrain, dvoje djece Jeana Cassegraina, pridružili su se tvrtki prije dvije godine kao direktor transformacije i generalni direktor za Veliku Britaniju i Irsku.

Čvrsta uvjerenja koja daju rezultate, ali i spremnost na prilagodbu

'Zaključili smo 2022. na razinama višim od 2019., a 2023. počinje vrlo dobro za Longchamp. Međutim, čak i ako se sada čini da je covid iza nas, a međunarodni turizam ponovno raste, neizvjesnosti i dalje postoje i ostajemo na oprezu', rekao je na početku ove godine Jean Cassegrain.

Posao je dobio zamah jer je brend bio jedan od prvih koji je 2003. godine počeo nuditi personaliziranu online prodaju. Ipak, njegove glavne karakteristike su zadržane. 'Obiteljski duh, sjaj Pariza, izuzetna koža i primijenjena umjetnost već su ukorijenjeni u našoj povijesti', kaže Jean Cassegrain. Međutim, kako bi se očuvao savoir faire brenda, 2011. godine osnovane su radionice s ciljem poučavanja umjetnosti povezane s proizvodnjom svakog Longchampova komada.

Također, 2006. brend je imao debi u svijetu mode lansiranjem prve konfekcijske linije. S potpisom kreativne direktorice Sophie Delafontaine, kolekcije su s vremenom stekle slavu te su 2018. godine predstavljene na Tjednu mode u New Yorku.

U vrijeme u kojem su većinu luksuznih robnih marki preoteli konglomerati poput LVMH-a i Keringa te postali nešto više od imena u portfeljima koji se stalno šire, Longchamp ostaje čvrsto neovisan – jedan od posljednjih preostalih proizvođača kožne galanterije u obiteljskom vlasništvu u Francuskoj. Tvrtka ne objavljuje financijske podatke. Međutim Deloitte je procijenio da je Longchamp zaradio 612 milijuna dolara od prodaje u lipnju 2017.

Uređenja Longchampovih trgovina pričaju priču o dugoj i bogatoj povijesti brenda. Interijer je uređen u skladu s kontrastnim drvom, kožom i tkaninom, a poigrava se bogatim teksturiranim uzorcima. Ljepota odabranih materijala i pažnja posvećena detaljima svjedoče o tradiciji izrade kože i zanatskoj stručnosti. Longchamp, rekao je Cassegrain, namjerava projicirati sliku suvremenog francuskog luksuza. Neprestano iznova osmišljava svoju ponudu proizvoda. Njegov potpis je potpis majstorstva proizvedenog u radionicama kuće i posveta žestokim modernim ženama 21. stoljeća. No Cassegrain ne krije da je spreman poduzeti sve ne bi li brend održao atraktivnim i poželjnim. Tako je 2018. godine njegovom ambasadoricom postala Kendall Jenner.

Cassegrain je priznao da bi volio imati chic Francuskinju kao novo Longchampovo lice. 'Ali kao brend srednje veličine, trebao nam je netko tko će nas učiniti vidljivijima na tržištu. Trebao nam je netko 'glasan' da prenese našu poruku', dodaje.

'Sve što Kendall radi izaziva puno pažnje. Elementi njezine osobnosti odražavaju ono što je brend. Sviđa nam se njezina energija jer je ona vrlo odlučna mlada žena. Dosezanje ove razine međunarodne slave osobe u tako mladoj dobi je impresivno. Vrlo dobro vodi svoju karijeru. Ona dopire do mlade publike na društvenim mrežama, a to nam je od vitalnog značenja. Moramo dovesti nove kupce kako bismo bili sigurni da imamo budućnost.'

Upravo u toj ravnoteži između tradicije i evolucije Longchamp je uspio ostati na vrhuncu vala. Koncept Artwalk, koji je razvio Jean Cassegrain 2016., još je jedan dokaz da kuća nije ostala izgubljena u vremenu.

Distribuirani putem 1500 prodajnih mjesta diljem svijeta, od kojih s njih 300 izravno upravlja brend, proizvodi ostvaruju 30 posto prodaje u Francuskoj. Europa čini 50 posto ukupne prodaje, a slijede tržišta Sjedinjenih Država i Kine. Longchamp nastavlja i s otvaranjem prodajnih mjesta u Kini. 'Dobro smo etablirani na našim glavnim tržištima. Otvorili smo trgovinu u Veneciji, u kojoj nismo bili prisutni, a otvorit ćemo još jednu u Portu u Portugalu. Ali nemamo intenzivnu politiku otvaranja, radimo u skladu s mogućnostima. S druge strane, u Kini, u kojoj imamo 35 dućana, godišnje otvorimo pet ili šest njih', objašnjava Jean Cassegrain.

Što se tiče internetske prodaje, koja se za Longchamp utrostručila između 2019. i 2022., sada predstavlja 15 posto prometa. 'Nakon covida, rast e-trgovine bio je impresivan, ali stvari se stabiliziraju i ta se dva kanala balansiraju', kaže Jean Cassegrain, ističući da se uloga fizičkog prodajnog mjesta sada promijenila. 'Poznata uzrečica u trgovini - 'lokacija, lokacija, lokacija' - sada je zastarjela. Web je učinio proizvode vrlo lako dostupnima, pa je prodajno mjesto postalo mjesto za savjete i iskustva. Stoga smo ponovno osmislili izgled naših prodajnih mjesta. Predstavljamo manje proizvoda kako bismo dali više prostora za dobrodošlicu našim kupcima, ali i za pričanje priča.'

Prema svemu sudeći, čini se da je Longchamp pronašao dobitnu kombinaciju za uspjeh – funkcionalan i profitabilan poslovan model koji leži na pravoj zlatnoj koki - torbi Le Pliage - koja osvaja sve generacije.

'Ponosimo se svojim korijenima i time odakle dolazimo, ali nismo hladni i povučeni kao drugi konkurenti. Pokazujemo da europski brendovi mogu ponuditi nešto toplo i radosno, ali i praktično. Chic i ležerne višegeneracijske i višenamjenske torbe statusni su simbol koji svatko može prihvatiti, čak i ako se nekima čine pomalo staromodnima', zaključio je Cassegrain.