REKLAMA SAMO TAKO

Svjetski mediji se raspisali o Angelini na Brijunima

22.08.2011 u 07:20

Bionic
Reading

Osim velikom umjetnicom i humanitarkom, predsjednik Josipović u obraćanju novinarima nazvao je Angelinu Jolie i njen posjet Hrvatskoj odličnom reklamom za nas, što potvrđuje i jednostavna šetnja Googleom

O jednodnevnom druženju Angeline Jolie s Radom Šerbedžijom, Ivom Josipovićem, glumcima Ulyssesa i Brijunima općenito, ovoga vikenda ste mogli čitati, slušati i gledati na svim hrvatskim medijima, ali i na brojnim svjetskim.

Tako su još u nedjelju o Angelininu posjetu Hrvatskoj između ostalih pisali agencija AFP, The Times of India, MSN, Inquirer, 3news te AsiaOne, u prvi plan istaknuvši prijatelja Radu Šerbedžiju te humanitarni karakter njenog susreta s predsjednikom Josipovićem vezanom uz razminiranje. Također, većina tekstova se dotaknula izvora zaostalih mina, minulog rata na našem području.

Tekstovi o Angelininu posjetu Brijunima dotiču se i kulture, odnosno posjeta kazališnoj predstavi 'Kralj Lear', dok se Daily Mail, po dobrom starom običaju, s posebnom pažnjom osvrnuo na glumičin izgled, minuciozno ga analizirajući.

Angelini na Brijunima pažnju su posvetili i portali koji se bave lakšim temama, poput Contactmusic, Mr Paparazzi, Just Jared i Gossip Center, koji se nisu previše zadržali na Josipoviću i minama, istaknuvši u prvi plan lutalački duh glumice koja samo nekoliko dana nakon Londona šeta sasvim oprečnim ambijentom. Popsugar je dodao da je u isto vrijeme dok je Angelina putovala s Maddoxom i Paxom, Brad ispijao vino na setu.

Kako god i iz kojeg god kuta zabilježili susret Angeline i Hrvatske, svima im je zajednička reklama naše zemlje koja je oduševila Angelinu, a ako je oduševila tu svjetsku putnicu, koga neće? Svi sretni i zadovoljni, rekli bismo.