Utjecaji globalne pandemije koronavirusa koja je potpuno promijenila našu svakodnevicu bit će predmetom mnogih socio-ekonomskih istraživanja u budućnosti, a ono što je novost u životima velikog broja zaposlenika diljem svijeta je i nov način rada u tzv. home officeu
Model WFH odnosno work from home još uvijek je za mnoge zaposlenike dio svakodnevice, a uređenje itekako utječe na našu radnu učinkovitost.
Tajna je u malim detaljima, pa svakako razmislite o uređenju vašeg radnog kutka.
Ako imate mogućnosti urediti sobu koja će služiti kao vaš ured, svakako je opremite po vašem ukusu u najdražim bojama kako biste se osjećali ugodno i potaknuli kreativnost.
Iako smo najčešće ograničeni kvadratima pa rijetko tko ima luksuz radne sobe, no ako imate tu mogućnost opremite je po vašem ukusu u omiljenim bojama kako biste potaknuli kreativnost.
Prema riječima dizajnerice interijera Mirjane Mikulec, kako urediti kućni ured je jedno od najčešćih pitanja koje dobiva u posljednje vrijeme.
'Ova nova situacija sigurno nas je natjerala da budemo kreativniji. Ako niste sretnik koji ima zasebnu prostoriju kojoj ćete namijeniti ured, radni kutak možete stvoriti u gotovo bilo kojoj drugoj prostoriji gdje se ukaže slobodnih par kvadrata - kutak u dnevnoj sobi, kuhinjski šank ili stol u blagovaonici - sve to možete biti vaš novi kućni ured. Ukoliko ste u potrazi za novim radnim stolom, svakako birajte model koji će vam osigurati dovoljno mjesta za rad - ostavite dovoljno prostora za kompjutor, dokumente, papire, kao i za rasvjetno tijelo ako volite raditi po noći. Ako ipak radije sve obavite ujutro, onda svakako pozicionirajte svoj radni stol uz prozor tj. izvor prirodnog svijetla. Smatram kako lijepe stvari mogu biti i funkcionalne, tako da birate komade koji će se uklopiti u vaš osobni stil. Obratite pozornost i na radni stolac jer ćete većinu vremena ipak provesti u sjedećem položaju. Ako vam je lakše, možete izabrati i pilates loptu koja će zasigurno unijeti malo boje i zaigranosti u interijer', savjetuje M. Mikulec.
Uz funkcionalnost, dodaje, uvijek ide i estetika.
'Rekla bih to su dvije jednako važne komponente u osmišljavanju radnog prostora, pa prvo odredite koliko vam prostora zaista treba i koje alate u svakodnevnom poslu zaista koristite. Može vam poslužiti čak i stol za šminkanje ako imate dovoljno mjesta za laptop. Pospremite sitnice koje vam sada neće trebati i organizirajte novu radnu plohu. Uvijek bi preporučila plutenu ili magnetnu ploču iznad stola za sve podsjetnike, rasporede i slično, jednu biljku, dragu sliku ili citat koji će vas motivirati, a sve to je zapravo lako pomično i može ići s vama u onaj dio stana gdje je najveći mir', kaže dizajnerica interijera.