UDOBNOST JE NA CIJENI

Tangama je i službeno odzvonilo, nitko ih više ne želi

06.02.2017 u 14:11

Bionic
Reading

Nikad niste bili fan tangi, a kad biste se i odvažili ih nositi, jedva biste čekali da ih se riješite? Čini se da je ovaj nekad vrlo poželjan komad donjeg rublja konačno na odlasku u mirovinu

Tange o kojima su mišljenja još uvijek vrlo podijeljena, pa ih neke pripadnice ljepšeg spola obožavaju dok ih druge ne mogu smisliti, postaju sve manje tražene u trgovinama. Kako piše yahoo.style, unazad nekoliko godina prodaja tangi u laganom je padu. Cora Harrington, veteranka u ovoj industriji i voditeljica bloga o intimnom rublju, objašnjava kako su već neko vrijeme tange na odlasku u mirovinu. 

'Već neko vrijeme prodaja tangi u velikom je padu, a osobito danas kad proizvođači rade donje rublje koje je inspirirano retro modom, pin upom ili stilom burleske. Ovaj se trend pojavio još prije desetak godina i vremenom je potpuno istisnuo tange. Osim toga, većina donjeg rublja proizvodi se bez šavova i od vrlo tankih materijala pa su rubovi nevidljivi. Prednost tangi po tom pitanju tako je sada posve upitna. Velik je izbor na tržištu pa svatko može odabrati u čemu mu je najugodnije. Danas postoji bezbroj seksi modela gaćica koji su daleko izazovniji, a i udobniji od tangi', objasnila je Cora Harrington.

Dodaje kako većina brendova poput Fortnighta, Mary Young ili Baserange radi donje rublje udobnih krojeva poput vrlo popularnog modela užih bokserica tzv. hipsterica. Ako se uzme u obzir kako su push-up grudnjaci ili izazovni modeli s čipkom sve manje traženi u korist sportskih (i udobnijih) varijanti, ovakav modni zaokret sasvim je logičan slijed. Čak su i veliki brendovi poput Victoria Secret'sa prihvatili ležernije modele.

Osim toga, premda zvuči nevjerojatno, izgleda da je došlo do zasićenja golišavim sadržajima jer u svijetu u kojem smo stalno izloženi golišavim stražnjicama postalo je poželjno i da neke stvari ostanu skrivene. Michelle Lam, osnivačica True&Co, kaže su se prilično jako promijenile i navike kupaca. 'Žene više ne žele nositi neudobnu odjeću. To je trend u koji se savršeno uklapa i donje rublje koje rado nosimo', rekla je Lam.