Otkako je prije nekoliko tjedana doživjela svoju premijeru na Netflixu, južnokorejska serija 'Squid Game' postala je glavnom temom razgovora i zbijanja šala na društvenim mrežama, a uspjela je pokrenuti i neke nove/stare trendove na modnoj sceni
Modni odabiri likova iz omiljenih serija postali su važan dio pripovijesti, a izbori kostimografa u stanju su pokrenuti veliku potražnju na internetu i pojedine likove učiniti modnim ikonama preko noći.
Navedeno je posljednjih dana najvidljivije po južnokorejskoj seriji 'Squid Game' koja je i službeno oborila rekorde gledanosti na Netflixu.
Ova serija koja prati ljude u dugovima kako se natječu u bizarnom nizu igara preživljavanja za novac ističe se svojim kostimografskim rješenjima na čelu s crvenim kombinezonima i zelenim trenirkama retro estetike.
Kao što je modna tražilica Lyst nedavno izvijestila javnost, pretrage za navedenim i sličnim komadima iz serije naglo su skočile od njezinog premijernog emitiranja, pa tako i prepoznatljivim slip-on tenisicama brenda Vans.
Kako im samo ime sugerira, riječ je o modelu tenisica koje dizajnom imitiraju papuče, a iako natjecatelji u seriji 'Squid Game' ne nose slip-on tenisice s potpisom brenda Vans, kupce diljem svijeta baš one uspjele su posebno zaintrigirati.
Pretraživanja modnih kupaca za tenisicama brenda Vans povećala su se za 97 posto u odnosu na tjedan prije premijere serije 'Squid Game' na Netflixu a, konkretno govoreći, prodaja slip-on vansica povećala se za 7800 posto što dovoljno govori o trenutnom modnom utjecaju južnokorejske serije.