udobne i popularne

Tko bi rekao? Omiljena obuća skejtera sada je najprodavanija zahvaljujući seriji 'Squid Game'

14.10.2021 u 14:24

Bionic
Reading

Otkako je prije nekoliko tjedana doživjela svoju premijeru na Netflixu, južnokorejska serija 'Squid Game' postala je glavnom temom razgovora i zbijanja šala na društvenim mrežama, a uspjela je pokrenuti i neke nove/stare trendove na modnoj sceni

Modni odabiri likova iz omiljenih serija postali su važan dio pripovijesti, a izbori kostimografa u stanju su pokrenuti veliku potražnju na internetu i pojedine likove učiniti modnim ikonama preko noći.

Navedeno je posljednjih dana najvidljivije po južnokorejskoj seriji 'Squid Game' koja je i službeno oborila rekorde gledanosti na Netflixu.

Squid Game
  • Squid Game
  • Squid Game
  • Squid Game
  • Squid Game
  • Squid Game
    +11
Squid Game Izvor: Profimedia / Autor: BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Ova serija koja prati ljude u dugovima kako se natječu u bizarnom nizu igara preživljavanja za novac ističe se svojim kostimografskim rješenjima na čelu s crvenim kombinezonima i zelenim trenirkama retro estetike.

Kao što je modna tražilica Lyst nedavno izvijestila javnost, pretrage za navedenim i sličnim komadima iz serije naglo su skočile od njezinog premijernog emitiranja, pa tako i prepoznatljivim slip-on tenisicama brenda Vans.

Kako im samo ime sugerira, riječ je o modelu tenisica koje dizajnom imitiraju papuče, a iako natjecatelji u seriji 'Squid Game' ne nose slip-on tenisice s potpisom brenda Vans, kupce diljem svijeta baš one uspjele su posebno zaintrigirati.

Pretraživanja modnih kupaca za tenisicama brenda Vans povećala su se za 97 posto u odnosu na tjedan prije premijere serije 'Squid Game' na Netflixu a, konkretno govoreći, prodaja slip-on vansica povećala se za 7800 posto što dovoljno govori o trenutnom modnom utjecaju južnokorejske serije.