Južnokorejska serija 'Squid game' ovih dana ruši rekorde gledanosti na Netflixu, a utjecaj je ostavila i na kupovne navike svojih gledatelja o čemu dovoljno govore friški podaci modne tražilice Lyst
Serije poput 'Daminog gambita', 'Emily u Parizu' ili povijesne sapunice 'Bridgerton' samo su neki od naslova koji su netom nakon emitiranja na Netflixu uspjeli pokrenuti neke nove trendove na modnoj sceni. Navedeno je ovoga puta pošlo za rukom južnokorejskoj seriji 'Squid Game' u kojoj se ljudi u dugovima natječu u bizarnom nizu igara preživljavanja za novac.
U svega nekoliko dana od lansiranja na Netflixu, modna tražilica Lyst zabilježila je nagli porast pretraživanja komada koji se mogu ugledati u seriji.
Najpopularnijim komadom među modnim kupcima pokazali su se slip-on modeli tenisica za kojima su pretrage skočile za 145 posto, dok su pretrage za trenirkama retro stila skočile za 97 posto.
Crveni kombinezoni također su zaintrigirali modne kupce (+62%), kao i bijele majice s brojevima (+35%).
Slip-on tenisice američkog brenda Vans, a koji ih je i proslavio, sada su najtraženije, a potražnja za komadima u plavozelenoj boji iz tjedna u tjedan raste za 130 posto.