Kao u slučaju Netflixovih hit serija poput 'Daminog gambita', povijesne serije 'Bridgerton' i 'Emily u Parizu', mini seriji 'Halston' također je pošlo za rukom značajno utjecati na kupovne navike modnih ovisnica, o čemu dovoljno govore svježi podaci modne tražilice Lyst
Od svog lansiranja na Netflixu prije gotovo dva tjedna, moćna mini serija o usponu i padu američkog dizajnera Roya Halstona, svjetske ljubitelje mode uspjela je pokrenuti na šopingiranje.
Otkako je svjetlo dana ugledala na Netflixu, mini serija 'Halston' s Ewanom McGregorom u glavnoj ulozi postala je glavna tema razgovora. Kako u svom novom izvještaju navodi poznata modna tražilica Lyst, pretraživanja za komadima s potpisom slavnog dizajnera porasla su za 550 posto.
Najtraženijim komadima s potpisom Roya Halstona postale su njegove prepoznatljive haljine kakve smo imali priliku vidjeti u seriji.
U istom vremenskom okviru otkako je serija o njegovu usponu i padu doživjela svoju premijeru, pretrage za modelima halter ovratnikom kakve su mu donijele svjetsku slavu porasle su za 132 posto, dok su pretrage za topićima sa identičnim dizajnom ovratnika skočile za 60 posto.