Da aktualne serije na streaming servisima poput Netflixa i HBO-a imaju veliki utjecaj na kupovne navike gledatelja, svojim novim izvještajem još jednom je potvrdila modna tražilica Lyst
U stvaranju listi najpoželjnijih komada na svjetskoj modnoj sceni, poznata modna tražilica Lyst redovito analizira i filtrira preko osam milijuna modnih artikala na osnovu učestalosti spominjanja na društvenim mrežama, pretraživanjima na stranicama i na koncu prodaje u tisućama internetskih trgovina.
Na osnovu njihova posljednjeg istraživanja sasvim je jasno koliki utjecaj imaju TV serije na kupovne navike njihovih gledatelja, a ove serije trenutno se mogu pohvaliti najvećim.
Euforija
Nakon što je HBO najavio snimanje nove sezone i proteklih dana emitirao dvije posebne epizode svoje nagrađivane dramske serije 'Euforija', modnim kupcima nije dugo trebalo da se inspiriraju viđenim izdanjima i posegnu u lisnicu.
Od premijere druge posebne epizode serije koja se dogodila 24. siječnja, pretrage za modnim komadima s potpisom dizajnerice Colline Strade skočile su za 154 posto.
Njezinu zelenu majicu u spomenutoj epizodi nosio je lik Jules, a najtraženijim predmetima njezinog brenda pokazali su se komadi poput ružičastog topa, prozirne bluzem duge plave suknje i maksi haljine ukrašene uzorkom tie-dye.
Isto tako, pretrage za košuljom psihodeličnog printa i potpisom brenda Stussy, kakvu je nosio lik Rue, skočile su za 50 posto, a spomenuta košulja uspjela se u potpunosti rasprodati. Kupci posljednjih dana također intenzivno traže bijele natikače (+ 46%), kao i nabrane, karirane suknje (+ 24%) kakve su se mogle vidjeti u posebnoj epizodi serije.
Lupin
Otkako je 8. siječnja premijerno prikazana na Netflixu, francuska serija 'Lupin' uspjela je pokrenuti brojne internetske pretrage za muškom odjećom. Pretrage za Nike Air Jordan tenisicama, poput onih koje u seriji nosi Assane Diop, porasle su za 36 posto u odnosu na tjedan prije lansiranja serije. Ravne kapice također su se pokazale popularnima, a interes za njima povećao se za 43 posto u tjednima nakon emitiranja epizoda.
Trenirke, koje šarmantni protagonist nosi s dugim kaputima, također su u trendu, u siječnju su bile 22 posto popularnije u odnosu na prethodni mjesec. I formalniji komadi prikazani u novoj Netflixovoj seriji također su utjecali na kupovne navike gledatelja. Pretrage za odijelima od tri komada tijekom siječnja povećale su se za 68 posto.
Call My Agent
Za manje od dva tjedna od lansiranja na Netflixu, četvrta i posljednja sezona ove francuske serije utjecala je na kupce da bolje promotre odjeću nadahnutu pariškim stilom odijevanja. Pretrage pod utjecajem odijevanja lika Andrée Martel, uključujući uske traperice (+ 49%), sakoe (+ 36%) i komade od kašmira (+ 144%) povećale su se tijekom proteklih nekoliko tjedana, dok je potražnja za komadima u navy plavoj boji i zelenoj porasla porasli su za 45, odnosno 71 posto.
Štoviše, pretrage za komadima po uzoru na ženstvene odjevne kombinacije lika Noémie Leclerc također su porasle. Haljinama ukrašenim cvjetnim uzorkom pretrage su skočile za 103 posto, dok je njezina ružičasta bluza s pussy bow ovratnikom, kakvu nosi u posljednjoj epizodi, prouzročila porast pretraga za 25 posto.
It's a Sin
U svakoj od moćnih epizoda nove britanske serije ističe se stil Roscoe Babatunde. Od njezina premijernog prikazivanja, Lyst je zabilježio skok pretraživanja za takozvane acid modele traperica za 60 posto, dok su se pretraživanja za ogrlicama choker povećala za 32 posto u posljednja dva tjedna. U međuvremenu, u istom razdoblju broj pregleda za majicama bez rukava porastao je za 29 posto.