Trojac gradskih mališana koji se grade na istoj platformi razočarao je Euro NCAP-ove inženjere lošom izvedbom na crash testovima
Prije posljednjeg redizajna, 2005. trojac je na Euro NCAP-ovim testovima zaslužio četiri zvjezdice, no stroži sigurnosni propisi EU rezultirali su debaklom za mališana koji je na ponovljenim testovima dobio tek tri zvjezdice.
Da stvar bude gora, redizajnirani model bio je opremljen bogatijim sigurnosnim paketom opreme koji još nije dostupan te bi se u prodaji trebao naći tek od sredine iduće godine.
On uključuje bočne zračne jastuke i zračne zavjese te ESP. Bez ovih dodataka, Aygo, 107 i C1 ostvarili bi još gori rezultat.
'Testni protokol evoluirao je značajno u posljednjih nekoliko godina, međutim pojedini proizvođači i dalje nude svoje najpopularnije modele bez potrebnih esencijalnih unapređenja sigurnosti', rekao je dr. Michael Van Ratingen, Euro NCAP-ov glasnogovornik.