Pad automobilskog tržišta te problemi sa servisnim akcijama zbog kojih je Toyota ove godine globalno povukla više od 10 milijuna vozila uzeli su svoj danak. Japanski proizvođač izgubio je prvo mjesto najomiljenijeg azijskog proizvođača u Europi
Automotive News Europe izvještava da je Toyota (i njihov luksuzni brend Lexus) u prvih deset mjeseci ove godine uspjela prodati 511.574 automobila na Starom kontinentu, što je pad od čak 17 posto, dok je u istom periodu seulska alijansa Hyundai i KIA prodala 521.369 automobila.
KIA i Hyundai najmanje su od svih automobilskih proizvođača osjetili udar globalne recesije minulih mjeseci, a azijski dvojac profitirao je i od uvođenja novih modela po konkurentnim cijenama, kao i povećanja kvalitete te produživanja garantnog roka.
Ostaje nam vidjeti kako će se Toyota oporaviti od ovog udarca, no Hyundai i KIA već jurišaju i na Toyotinu poziciju s one strane Velike bare.