Serija 'Emily u Parizu' osvojila je srca mnogih gledatelja Netflixa, a, osim ljubavnih i poslovnih zapleta, zanimljivom ju čine i nesvakidašnji outfiti smješteni u francusku modnu prijestolnicu. Iako smo navikli na spajanje nespojivog u lookovima glavne junakinje, doživjet ćemo njezinu modnu transformaciju. Boje i uzorci još su uvijek tu, no način na koji ih nosi ima novo značenje
Već u prvim kadrovima prve sezone serije 'Emily u Parizu' mogli smo shvatiti da je riječ o seriji koja će nas vizualno okupirati tako da svaka scena postane poslastica našem oku i umu. Količina šarenila, spajanje nespojivog - volančići, resice, točkice, prugice – i sve to spojeno jedno s drugim u simpatičnoj seriji koja odmara dušu od stvarnih problema i dozvoljava nam da se zbilja odmorimo i prepustimo nečemu što bismo mogli nazvati i svojevrsnim modnim fenomenom horor vacui.
Kroz prvu i drugu sezonu mogli smo upoznati Emily, koju tumači glumica Lily Collins, i vidjeti kako se snalazi pred poslovnim, ljubavnim i izazovima osobnog rasta i razvoja, a u trećoj sezoni svjedoci smo njezina sazrijevanja, koje možemo pratiti i outfitima. I ne, to ne znači nestanak boja i miješanja uzoraka.
Slično kao i u prošlim sezonama, nove epizode također su pune mnogih modnih, avangardnih i ekscentričnih izbora garderobe koja priča priču.
'To je pomalo kao poziv, pričati priče odjećom i učiniti da se svi osjećaju lijepo. Emily mi dopušta da u potpunosti eksperimentiram s ovim kreativnim aspektom u kojem možete razbiti modne kodove, u kojem možete biti ono što jeste i osjećati se drugačijim i jedinstvenim', komentirala je Marylin Fitoussi, nagrađivana kostimografkinja odgovorna za šarenilo i pariški chic serije.
Glavni osobni zadatak promišljene kostimografkinje je tajna agenda slobode koju želi prenijeti na gledatelje. Potaknuta činjenicom da je francuski modni ukus postao predmet želje i svojevrsna vertikala koju bi svaka modno osviještena osoba trebala pratiti, htjela je predstaviti nešto posve novo što je potpuna suprotnost Francuzima i baš to smjestiti u centar francuske mode.
'Svatko može misliti što želi o tome što je francuski stil. Moja životna lekcija i ono što sam htjela naučiti ljude je da trebaju sami odlučiti što je francuski stil, što je 'dobar' stil', komentirala je.
Riječ je o posebnoj seriji koja, ako pogledamo bolje, nosi dublju priču problema zaljubljivanja u pogrešnu osobu i sukobljavanja uma i srca. U najavi serije vidimo snažnu, ali nježnu Emily u ružičastoj haljini s potpisom Giambattista Vallija koja u Gradu ljubavi mora proći svoje životno putovanje te donijeti odluku koja je za nju najbolja.
Sazrijevanje Emily možemo pratiti i kroz outfite te je kroz simboličan san kada pada s Eiffelovog tornja odjevena u ružičasto perje zapravo pad starog stila 'više je više' i padanje pod potpuni utjecaj modnog izričaja Francuske, odnosno njezine šefice Sylvie čiji stil reprezentira uglađeni francuski chic.
Žuto odijelo koje nosi tijekom izleta u park s prijateljicom Mindy, koje kombinira s štiklama iste boje, čarapama do koljena i šalom s printom suptilan je, ali jasan primjer sazrijevanja, ali zadržavanja sebe u suštini. Iako se odluka da nosi žuto od glave do pete može činiti too much, odabir jedne boje predstavlja evoluciju u njezinu pristupu modi.
Fitoussi i njezin tim imali su više od 40.000 artikala s potpisom popularnih dizajnera, poput Valentina, Jeana Paula Gaultiera, Giambattista Vallija, te su kreirali otprilike 40 outfita, a svaki od njih priča svoju priču prihvaćanja drugog, a i samog sebe.