Rijetke su prilike kada se u javnosti može ugledati nasljednica španjolskog modnog carstva, a kada se to i dogodi, njezini modni odabiri redovito privlače pozornost
Nasljednica carstva Inditex, u čijem se sklopu nalaze modni brendovi Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home i Uterqüe, trudi se voditi miran obiteljski život daleko od očiju javnosti, baš poput svog oca Amacija Ortege – šestog najbogatijeg čovjeka na svijetu.
Posljednjih dana, Marta Ortega uživa u ljetnom odmoru u šarmantnom ribarskom mjestu Portofin, a na njegovim ulicama nije uspjela proći nezapaženo dežurnim paparazzima.
Tijekom razgledavanja ove poznate talijanske destinacije za odmor, ovu 37- godišnju biznismenku imalo se priliku ugledati u zanimljivom modelu haljine ukrašene geometrijskim uzorkom.
Nije nikakva tajna da nasljednica španjolskog modnog carstva obožava nositi komade s potpisom brendova u vlasništvu svog oca, a ovoga puta veću je pažnju posvetila modnom asortimanu brenda Massimo Dutti.
Njezina haljina izrađena od stopostotnog pamuka, osim geometrijskim uzorkom, ističe se zanimljivim dizajnom u znaku debelih, namreškanih naramenica s posebnim fokusom na leđima, a u prodaji se nalazi po cijeni od 949 kuna.
Poput svjetskih zvijezdi, Marta Ortega ni sama nije imuna na kombinacije dizajnerskih komada s onima high street trgovina, a svoju Massimo Dutti haljinu uspjela je učiniti dodatno zanimljivom s detaljem efektne, zlatne torbice i skupocjenim modelom natikača koji nikada ne izlazi iz mode.
U luksuznoj boji konjaka, natikače za kakve se odlučila Ortega djelo su francuske modne kuće Hermes, nose naziv Oran i godinama se nalaze na listi najpoželjnijih modela ljetne obuće.
Ove kožne natikače svake ljetne sezone dožive svoju jeftiniju verziju zahvaljujući poznatim high street brendovima poput španjolske Zare čiji je vlasnik Martin otac, no ona sama vjerna je originalu.