Prema nedavno provedenom L'Orealovom istraživanju, u posljednje je vrijeme znatno porasla prodaja tekućeg pudera, najboljeg ženskog saveznika u kriznim vremenima
Iako se donedavno mislilo da je najbolji indikator ekonomske situacije tzv. indeks ruža, budući da u kriznim vremenima cvjeta prodaja crvenih ruževa, čini se da je 'faktor podloge' ipak preuzeo primat. Naime, sudeći po nedavnom L'Orealovom istraživanju koje prenosi Daily Mail, recesija je iznjedrila novu kozmetičku zvijezdu – tekući puder! Prema njihovom istraživanju, u kriznim vremenima raste prodaja tekućeg pudera budući da žene ističu da je upravo kvalitetan puder najvažniji proizvod u njihovoj kozmetičkoj torbici te da se njega ne žele odreći koliko god morale 'stezati remen'.
Tijekom recesije u Americi 2001. u kozmetičkom divu Estee Lauder skovan je termin 'indeks ruža' budući da su tada žene izdvajale i zadnji dolar za ruž za usne. U Velikoj Britaniji 2009. godine prodaja ruževa porasla je samo 2,5 posto, dok većina žena navodi kvalitetnu podlogu kao proizvod koji im je primaran.