sweed beauty

Ova 'šminka bez šminke' sve je promijenila: Zaludila je zvijezde, a ne košta bogatstvo

01.03.2025 u 20:51

Bionic
Reading

U dinamičnom svijetu beauty industrije, u kojem trendovi stalno evoluiraju, a inovacije redefiniraju ponudu, nalazi se i brend koji izaziva konvencionalne standarde. Riječ je o Sweedu, sinonimu za eleganciju i stil koji mijenja pogled na uobičajenu rutinu njege kože

Gabriella Elio pravi je fenomen. Sa samo 15 godina započela je svoje revolucionarno putovanje u industriji kozmetike te već s 18 godina otvorila svoju prvu trgovinu s kozmetikom u Stockholmu. Do 2015. godine lansirala je brend Sweed, isprva poznat po inovativnim umjetnim trepavicama, a u listopadu 2023. proširila je asortiman na cjelovitu kolekciju make-upa pod imenom Sweed Beauty.

Da njezine ideje imaju potencijala, pokazalo se već prvim poduzetničkim pothvatom. Iako tek kročivši u punoljetnost, imala je dovoljno sposobnosti i stručnosti da do druge godine poslovanja njezina trgovina udvostruči prodaju.

Sweed Beauty i 'šminka bez šminke'

Nikoga nije iznenadilo to kada je ova uspješna vizažistica uskoro pokrenula beauty brend, ali malo tko je očekivao planetarni uspjeh kakav Sweed uživa danas. Dapače, mnogi će reći da je Elio redefinirala beauty industriju u potpunosti revolucionarnim proizvodima i pristupom.

Naime filozofija Sweed Beautyja temelji se na stvaranju prirodnog izgleda uz korištenje etičkih sastojaka. Među njihovim najistaknutijim proizvodima nalazi se The No Lash-Lash, inovativne umjetne trepavice dizajnirane s različitim duljinama za savršeno prirodan efekt.

Ovaj autentičan proizvod postao je favorit među slavnim osobama i vizažistima diljem svijeta, učvrstivši njezinu poziciju u industriji make-upa. Danas je prepoznatljiva po izradi proizvoda koji djeluju kao 'šminka bez šminke' zbog svoje nježnosti i prirodnog izgleda.

Zaljubljena u šminku od treće godine

'Još kao vrlo mala, s divljenjem sam promatrala majku dok je nanosila šminku. Sjećam se da je imala zeleni ruž koji bi, kada bi ga nanijela na usne, promijenio boju u ružičastu. Tako sam otkrila čaroliju i misterij make-upa. Bila sam dijete, možda sam imala tri godine, tako da je ta ljubav započela vrlo rano', kaže Gabriella Elio.

'Započela sam sve prirodnim umjetnim trepavicama jer nisam mogla pronaći one dovoljno kvalitetne za klijente koji kupuju šminku u luksuznim brendovima poput Chanela ili Laure Mercier, ali i dalje žele izgledati prirodno. U 2013. godini umjetne trepavice još su bile vrlo naglašene, dizajnirane uglavnom za scensku upotrebu. Smatrala sam da tržištu treba nešto kvalitetno, jednostavno za nanošenje i prikladno za osobe koje ne vole previše šminke. Tako je nastala ideja za Sweed', govori o svojim počecima Elio i nastavlja:

'Prije tri godine odlučila sam proširiti ponudu na šminku jer su mi mnogi klijenti govorili: 'Imaš toliko iskustva, tvoj make-up stil je besprijekoran, trebala bi razviti liniju šminke u tom smjeru.' Tako je nastala ideja, a putovanje od tada bilo je nevjerojatno inspirativno.'

Revolucionaran serum za rast trepavica

Njezina strast prema kvaliteti sastojaka dovela ju je i do razvoja seruma za rast trepavica bez prostaglandina, što je rezultat temeljitog istraživanja i inovativnog pristupa, unatoč nedostatku formalnog kemijskog obrazovanja. Zahvaljujući njezinoj kreativnosti i predanosti lansiranju najkvalitetnijih proizvoda, Sweed Beauty stekao je priznanja stručnjaka i potvrdio svoj status inovativnog brenda na globalnoj sceni.

A upravo to što se dokazala kao uspješna vizažistica te stekla poznanstva u svijetu slavnih otvorilo joj je dosta vrata za prodaju proizvoda drugim vizažistima. Koji su ih - jedva dočekali!

'Kada stvaram proizvode, uvijek razmišljam o profesionalcima jer moramo imati određenu kvalitetu, a ako to profesionalci vole, znamo da će voljeti i kupci. Mislim da sve ide ruku pod ruku i ne radimo proizvode samo za 'obične' kupce, radimo to za vizažiste, a oni su na prvom mjestu, čime održavamo vrhunsku kvalitetu', kaže, uz dodatak da su pozitivna iskustva klijenata imala ogroman učinak na rast brenda.

'Pokretanje i izgradnja brenda bili su nevjerojatno teški. Pogotovo s obzirom na to da sam uključena u svaki, i najmanji detalj. Često me pitaju kako to da 'sve' slavne osobe koriste Sweed, a tu nema tajni. Odgovor je uvijek da je naša kvaliteta izvanredna. Uložila sam dušu u svaki proizvod da bih ostvarila sve ovo.'

Posebnost Sweeda je i u inkluzivnosti jer uključuje često zanemarenu stariju publiku. Brend nastoji potaknuti samopouzdanje i naglasiti prirodnu ljepotu u svakoj životnoj dobi. A rigoroznim testiranjem u različitim dobnim skupinama osigurava da proizvodi budu univerzalno učinkoviti i prilagođeni svima.

Bore se ne skrivaju

Ruku pod ruku s time idu neobrađene fotografije modela na promotivnim materijalima, među kojima su jednako zastupljene žene srednje i starije životne dobi.

'Ne koristimo photoshop na svojim slikama: mislim da je lijepo vidjeti žene različite dobi i to s vidljivim borama. Čak i kad pogledate moje slike, možete vidjeti da tu i tamo ima linija. Mislimo da je bolje ostaviti stvari onakvima kakve jesu jer želim da ljudi vide stvarni rezultat proizvoda. Osim toga, želimo da se osjećaju kao da se mogu poistovjetiti i ne želimo stvarati iluziju djevojke koja ne postoji.'

Upravo u tome jedna je od čari Sweeda. Ova dosljednost naglašava predanost brenda osnaživanju kroz prirodnu ljepotu i autentičnost, ali predstavlja i jasan odmak od umjetnih standarda koji su često kritizirani u industriji.

A puno pompe podigao je i naglasak na korištenje veganskih sastojaka te stavljanje načela ekološke osviještenosti u prvi plan prilikom proizvodnje.

'Jako nam je važno biti veganski brend, imati čistu listu proizvoda i na tome radimo koliko god možemo. Naš rad s Billion Baby Turtles, naprimjer, ima utjecaj: ne možemo spasiti cijeli svijet, ali to je ipak nešto, i što god možete učiniti da doprinesete boljem svijetu, zašto to ne učiniti?' kaže Elio.

Projekt koji je spomenula također je nešto novo u beauty industriji. Simpatičnog naziva 'Kupi maskaru - spasi kornjaču', kupcima daje do znanja da dio potrošenog novca ide za spas ugroženih kornjača. Navodno Sweed za svaku kupljenu maskaru spasi život jedne kornjače...

Kupi maskaru - spasi kornjaču

Sweed se udružio s organizacijom Billion Baby Turtles kako bi podržao njihov projekt spašavanja morskih kornjača. Misija je podići svijest o preprekama s kojima se suočavaju i o utjecaju tih problema na prirodu, osiguravajući zaštitu gnijezdećih kornjača i mladunaca te sprječavanje ilegalnog lova. Svakom kupljenom maskarom ulažu se sredstva u ovaj projekt.

Koji su to top proizvodi Sweed Beautyja?

Kada je riječ o najpopularnijim proizvodima, Elio izdvaja dva za koja tvrdi da su stvarno nešto posebno.

'Mislim da je naš Eyelash Serum najistaknutiji proizvod jer je vrlo jednostavan za upotrebu i omogućuje duge i lijepe trepavice. Osobno ne koristim maskaru svaki dan – samo nanesem serum i uvijem trepavice. Serum je stvarno odličan, a takav je i Miracle Powder jer djeluje poput filtra na koži', rekla je osnivačica Sweed Beautyja i pojasnila:

'Uz Miracle Powder nije potrebno koristiti tekući puder jer pruža efekt prirodnog tena bez vidljivog sloja šminke. Ono što ga dodatno izdvaja jest činjenica da ne sadrži talk, što omogućuje koži da diše. Zaista bih ga preporučila jer je u suštini skincare proizvod – pruža prekrasan sjaj i kombinira više prednosti u jednom proizvodu.'

Eyelash Serum jedan je od najprodavanijih proizvoda brenda. Na službenoj stranici opisan je kao 'čisti serum za povećanje trepavica bez prostaglandina koji vam daje duže i punije trepavice u samo četiri do šest tjedana. Najbolje od svega, pažljivo odabrani sastojci su veganski i ne sadrže analoge prostaglandina'. Pakiranje od 3 ml košta 49 eura, a ono od 5 ml 70 eura.

Popularni puder Miracle Powder košta pristupačnih 45 eura i dolazi u sedam tonova. Zamišljen je kao nešto više od šminke jer sadrži antioksidante, minerale i vitamin C te koži daje prirodni sjaj, a pogodan je i za najosjetljivije tipove.

Osim njega, veliku popularnost uživa puder Glass Skin Foundation, a koji se nastavlja na trend 'staklene kože'. Njegova fluidna i lagana formulacija nježna je za kožu i traje cijeli dan te stvara elastičnu i svilenkastu strukturu. Elio pojašnjava da je nešto između hranjive kreme i pudera.

'Stvarno sam željela da moj puder nudi dobro prekrivanje, ali da u isto vrijeme izgleda prirodno i slično prirodnoj koži. Htjela sam da bude hidratantan i da ima podatnu, fleksibilnu formulu koja ostaje svježa cijeli dan bez isušivanja. Željela sam da dobro djeluje na bore i akne, da daje sjaj i da je za sve tipove kože. Glass Skin Foundation je odgovor na sve moje snove o ljepoti i premašuje očekivanja', kaže iskusna vizažistica i dijeli odličan trik za šminkanje.

'Bright Eye Pencil (svijetla olovka za oči) ultimativni je trik. Primjerice, moja unutarnja vodena linija često je crvenkasta, ali kada nanesem svijetlu olovku, oči mi izgledaju veće i budnije – zaista obožavam taj efekt.'

Niti za nju nećete morati izdvojiti bogatstvo jer se prodaje za 21 euro. Opisana je kao 'olovka koja glatko klizi i otkriva tajnu većih, svjetlijih i budnijih očiju. Njena svilenkasto meka, kremasta tekstura daje intenzivan rezultat boje i oštrinu u samo jednom potezu te briše znakove crvenila.

'Kupila je našu maskaru 22 puta'

Ovaj spoj pristupačnih cijena, vrhunske kvalitete i širokog raspona proizvoda u kojima svatko može pronaći ono pravo za sebe pokazao se kao dobitna formula, zbog koje Sweed ima vjerne kupce. Elio ističe da je upravo u tome jedna od tajni njezinog uspjeha.

'Imamo podatke o kupcu koji je našu maskaru neki dan kupio 22. put', ističe.

Uz to, Sweed Beauty duguje uspjeh vrhunskom marketingu. Osim što su inkluzivni i prikazuju prirodan izgled svojih modela, tijekom godina sklapali su sjajne suradnje s influencericama, poput onog s Britankom Lydijom Millen prilikom lansiranja nove kolekcije ruževa, vrhunski se uskladivši s njezinim jedinstvenim estetskim izričajem inspiriranim engleskim ruralnim stilom života te velikom bazom pratitelja. Sweed Beauty time je učvrstio svoju prepoznatljivost u svijetu ljepote.

I sama Elio najbolja je rekla svog brenda. Ova Šveđanka libanonskih korijena ima nekoliko desetaka tisuća pratitelja na društvenim mrežama, na kojima pokazuje na koji način ljepota dolazi iznutra i izvana.

Tajna je i u zdravom načinu života

Gabriella Elio velika je zagovornica zdravog načina života, a on za nju znači uživanje u svakodnevnim šetnjama u prirodi te uzimanje kvalitetnih dodataka prehrani.

'Svoja jutra započinjem šalicom tople vode. To me smiruje i stvara topao i ugodan osjećaj. Svakodnevno pijem mnogo dodataka prehrani – od esencijalnih masnih kiselina (omege), cinka, šisandre, kurkume, B12, vitamina D, Q10 i još nekoliko drugih. Najvažniji mi je definitivno magnezij glicinat. Pomaže mi da bolje spavam i iznimno je koristan za oporavak mišića.'

Ljepota kao nakon godišnjeg odmora

'Najbolji savjet koji sam dobila o wellbeingu je nužnost dovoljne količine sna, bez čega je lako pasti u loša mentalna stanja. Kada je riječ o ljepoti, moj moto je postizanje izgleda kao onog nakon dva tjedna odmora - blistave kože, punih trepavica i odmornog, zadovoljnog lica. Ljepota za mene nije u osobnoj transformaciji, nego u tome da prigrlimo tko jesmo i osjećamo se ugodno u svojoj koži.'

Tvrdi i da se veseli starenju jer svako životno doba donosi jedinstvenu ljepotu. Upravo na tome bazira se Sweed Beauty - na ljepoti koja ne razlikuje dob i proizvodima uz koje se svaka žena osjeća prirodno lijepa uživajući u svojoj blistavoj i zdravo njegovanoj koži.