Glow Recipe osnovale su Christine Chang i Sarah Lee 2017. godine s jasnom željom promicanja zdravih ideala ljepote i stvaranjem proizvoda koji se oslanjaju na prirodne voćne sastojke u spoju s moćnim aktivnim tvarima
'Njega kože nije rješavanje problema, već pozitivno iskustvo zbližavanja s obitelji i trenutak brige o sebi. Vrijeme je da iza sebe ostavimo nedostižne norme ljepote', govore osnivačice brenda Glow Recipe, aktualnog planetarnog hita u beauty svijetu.
Može li nešto jednostavno kao što je njega kože zaista probuditi ljubav prema sebi i dati nam priliku za produbljivanje odnosa s najmilijima? Dovoljno se prisjetiti trenutaka iz djetinjstva u kojima su mnoge mlade djevojke ulazile u 'svijet odraslih' razgovarajući s majkama držeći svježe kriške krastavca na licu, da bi postalo jasno da - zaista može.
Zaboravite na nedostižne ideale ljepote
No u današnje doba većina brendova okrenuta je 'spasenju' od starenja i postizanju besprijekorno lijepe, zdrave i blistave kože, što najčešće dovodi do uspoređivanja i osjećaja manje vrijednosti. Tu na scenu stupa Glow Recipe, brend koji želi postići nešto sasvim drugačije i u tome itekako uspijeva.
Temeljna ideja za osnivanje ove marke, iza koje stoje Sarah Lee i Christine Chang, oduvijek je bila poticanje pozitivnog odnosa prema tijelu i to tako što ćemo mu dati što više prirodnih sastojaka nužnih za oporavak kože i onaj najljepši prirodni sjaj koji proizlazi iz zdravlja, a ne trackanja raznim agresivnim kemijskim preparatima, nerijetko kontraproduktivnog učinka.
Sve što je potrebno, tvrde, jest naći proizvode koji odgovaraju baš našem tipu kože i osloniti se na sastojke kao što su sok lubenice, laktična kiselina, borovnice i šljive - a oni su redom nježni za nju i pružaju idealnu priliku da si podarimo toliko željene trenutke za sebe i svoju njegu.
'Želimo stvoriti priliku za žene da osjećaju da su u sigurnom prostoru kada se njeguju. Zato smo još prije nekoliko godina čvrsto odlučile da u marketingu i na pakiranjima nećemo koristiti riječi kao što su 'besprijekorno', 'bez pora', savršeno' ili 'anti-aging'', govore osnivačice za Fashion Magazine.
Kako je nastao Glow Recipe
Chang i Lee odrasle su u Južnoj Koreji, zemlji koja je u svijetu nadaleko poznata upravo po svojoj K-beauty industriji, u kojoj se na osobnu njegu gleda kao na pravi ritual njege o sebi. Upoznale su se prije 20 godina, dok su obje radile u korporativnom marketingu u L’Oréalu, te izgradile blisko prijateljstvo.
Motivirane time da skincare učine pristupačnijim drugim kulturama, napustile su svoje uspješne profesionalne karijere i 2014. pokrenule vlastiti biznis.
Brend je na početku imao samo online trgovinu u kojoj je prodavao svega nekoliko K-beauty proizvoda američkom tržištu te educirao kupce, pritom gradeći povezanu zajednicu. Kada su uvidjele pravi potencijal ove ideje, iskoristile su poslovno iskustvo stečeno u industriji i počele prodavati svoje proizvode - čiste, klinički efikasne i orijentirane na prirodne, ponajviše voćne sastojke.
Bilo je to 2017. godine, kada je Glow Recipe već imao određenu klijentelu. Eliksiri koji podsjećaju na njegu kože iz mladosti pokazali su se kao pun pogodak, baš kao i njihova nastojanja da razbiju mitove o nerealnim standardima ljepote.
'Usidrena u korejskim filozofijama njege kože, ova linija razvija inovativne formule koje spajaju voće bogato antioksidantima s nježnim, ali snažnim aktivnim tvarima za stvarne rezultate', rekla je o počecima brenda Lee i pojasnila:
'Vidjele smo tada prazan prostor za klinički efikasnu skincare liniju, a ona je ugodna za kožu, stvara užitak i zabavna je.'
Vlastoručno pakirale kutijice i slale zahvalnice
Svaki početak je težak, ali pokretanje Glow Recipea bilo je olakšano čvrstim prijateljstvom i zajedničkim vrijednostima osnivačica Christine Chang i Sarah Lee. Poduzetnički dvojac u startu je sve radio sam, pa su i vlastoručno pakirale proizvode u kutije.
'Imajući saveznika i sustav međusobne podrške na djelu, znamo da se možemo osloniti jedna na drugu. U našoj prvoj godini Christine i ja radile smo sve zajedno - od razgovora u 3 ujutro s partnerima iz Koreje do ručnog pakiranja stotina kutija (i pisanja zahvalnica!). Taj mentalitet iz ranih dana poslužio je kao temelj našeg partnerstva', kaže Lee.
Modele biraju ovisno o stavu prema ljepoti
Pomaganje klijenticama da se osjećaju dobro u svojoj koži, za koju je normalno da je prepuna nesavršenosti, s godinama su podigle na višu razinu. Osim bojkota uvriježenih pojmova za ispravak nepravilnosti (kao što je navedeni anti-aging), prve su u svijetu birale modele za svoje reklame isključivo na osnovi njihove osobnosti i stavova prema unutarnjoj ljepoti. Što je, mora se priznati, hrabar i neočekivan potez u industriji orijentiranoj na vanjštinu.
Modele su našle tako da su uputile otvoreni poziv pratiteljicama na društvenim mrežama i birale isključivo na temelju njihovih pisanih odgovora te ih uopće nisu vidjele prije snimanja reklame.
'Od svog osnutka uvijek smo težile uključivom pristupu njezi kože. Za početak, ne retuširamo slike koje vidite u našim oglasima i na društvenim mrežama, težimo minimalnoj šminki (ako je ima) i uvijek smo posvećene prikazivanju prave kože, s izbočinama, teksturom i svime — jer to je realno za naše klijente. Svatko može i treba imati zdravu, hidratiziranu i elastičnu kožu koja nije postavljena prema nemogućim standardima', pojasnila je Chang.
Upravo to donijelo je nove pomake. Odnos sa zajednicom je produbljen, prodaja je nastavila rasti, a kompanija je postala jedan od top skincare brendova u SAD-a s online prodajom. Širenje u Južnu Ameriku i Europu bio je idući veliki korak.
Ovo su najpopularniji proizvodi Glow Recipea
Sve je krenulo od - lubenice. Osnivačice su prilikom odrastanja imale iskustvo druženja s bakama, od kojih su naučile da utrljaju njezinu koru na područje osipa koji se javljao zbog vrućina tijekom ljetnih mjeseci, a potom su uživale u zdravoj i blistavoj koži.
'Iz prve ruke iskusile smo čudesnu ljekovitu moć lubenice te koliko je umirujuća i hidratantna za kožu. Ovo je bila inspiracija za naš proizvod, masku za spavanje Watermelon Glow. Od lansiranja smo je rasprodale više od osam puta i imale smo tisuće lista čekanja. Nismo očekivale da će proizvod biti tako dobro prihvaćen, bilo je to nevjerojatno', kaže Lee i dodaje:
'Watermelon Glow Niacinamide Dew Drops i Watermelon Glow PHA+BHA Pore-Tight Toner naša su dva najprodavanija proizvoda na globalnoj razini — po jedan se proda svakih 12 sekundi. Naša zajednica voli ovaj dvojac ne samo zbog trenutnih, pravih rezultata staklene kože, već i zato što premašuju očekivanja.'
Glow Recipe u ponudi ima svega 25 proizvoda. Ideja je od starta bila uspostava ograničene linije orijentirane na inovativnost i stvarne rezultate, umjesto na gušenje tržišta širokom ponudom.
Zadnji u nizu proizvoda je prvi serum s retinolom Glow Recipe (Blackberry Retinol Blemish), a on je, tvrde, za razliku od drugih vrlo ugodan za korištenje te nije agresivan za kožu.
'Čule smo povratne informacije naše zajednice da im tretmani retinolom nisu uvijek bili ugodni i htjele smo ponuditi novo iskustvo stvarajući laganu mliječnu teksturu gela, prožetu malom količinom 100 posto prirodnog eteričnog ulja za divan miris', rekla je Chang.
Blackberry Retinol Blemish Serum sadrži snažnu, ali nježnu mješavinu s 0,16 posto trostrukih retinoida — retinalom, retinolom i retinil esterom — uravnoteženu ekstraktom kupine i bogatu antioksidantima, ključnima za njegu kože, te uz sastojke poput osam posto glicerina, ektoina i skvalana.
Motivaciju pronašla u kćeri
Kada je pokrenula Glow Recipe sa Sarah Lee, Christine Chang bila je mlada majka. I upravo je u kćeri pronašla motivaciju za kreiranje brenda kakav je danas - oslobođen nerealnih ciljeva besprijekorne ljepote.
'Nije mi dugo trebalo da shvatim na koji se način vode razgovori o ljepoti i pojavljivanju na društvenim mrežama kada mi je kći još bila mala. Shvatila sam koliko joj to može štetiti i to mi je promijenilo perspektivu. Uvijek joj govorim da se mora izboriti za sebe i zablistati na svoj način, a isto želimo postići svojim brendom.'
Među popularnim proizvodima je i Watermelon Glow Niacinamide Hue Drops, serum koji koži daje osunčan sjaj i koji je proljetos postao viralni hit na društvenim mrežama.
'Kada smo lansirale originalne Dew Drops, vidjele smo puno ljudi kako ga miješaju sa svojim omiljenim proizvodom za ten, koriste ga s puderom, bronzerom ili proizvodom za sunčanje da bi dobili boju', kaže Chang, pojašnjavajući da je ovo osluškivanje potreba tržišta dovelo do lansiranja verzije koja će pojačati tople tonove.
Bio je to ujedno prvi njihov proizvod koji sadrži boju te je kao takav bio i najzahtjevniji za izradu.
'Morao je biti proziran i dati pravu količinu topline svim tonovima dok je djelovao na svim tipovima kože, uključujući neujednačenu teksturu', opisuje Lee.
Ovaj proizvod popularan je i zbog vrhunskih rezultata koje daje niacinamid, a koji pomaže posvijetliti kožu te uravnotežuje sebum, dajući zdrav sjaj.
Tu je i krema za oči s avokadom, za koju Lee kaže da je neizostavan dio njezine svakodnevne skincare rutine.
'Ovaj sastojak ima nevjerojatne koristi za područje oko očiju. Nije samo stvar u zaglađivanju sitnih bora i učvršćivanju, već pomaže i s tamnim podočnjacima jer potiče obnovu stanica i smanjuje milije', kaže Chang uz objašnjenje:
'Formulacija s inkapsulacijom bila je ključna – retinol je omotan polisaharidnom ovojnicom koja se postupno otapa tijekom noći, oslobađajući male mikrodoze u pravim količinama, umjesto da se sve aktivira odjednom na površini kože, što je uobičajen način djelovanja tradicionalnog retinola. Osim toga, kombiniranje s voćem poput avokada, koji je izuzetno hranjiv i služi kao zaštitni sloj za retinol, čini proizvod vrlo nježnim, ali istovremeno učinkovitim.'
S druge strane, kao omiljeni proizvod Lee je izdvojila ujedno jedan od najpopularnijih, Watermelon Glow Sleeping Mask. Tvrdi da je za njegovu konačnu verziju bilo potrebno oko 1000 pokušaja.
'To je bio naš prvi proizvod i u njega smo uložile jako puno truda i vremena. Bile smo jako nervozne prije lansiranja – napravile smo više od 1000 iteracija formule, što je zaista rijetkost u razvoju proizvoda. Budući da nam je to bio prvi proizvod, željele smo ga dovesti do savršenstva. Htjele smo da proizvod ima osjećaj ledene svježine, slično rashlađujućem iskustvu lubenice. Kada ga ostavite preko noći i isperete sljedeće jutro, koža postaje nevjerojatno mekana, poput bebine kože.'
Pakiranja koja mame poglede
Iz Glow Recipea naglašavaju da su svi proizvodi nježni za kožu, čak i oni koji sadrže kiseline, vitamin C ili retinol, jer ih miješaju s botaničkim ekstraktima koji ih uspješno balansiraju.
'To je jedna od čari K-beauty trenda. Sve je u balansu', naglašavaju osnivačice.
A ta nježnost i balans vide se i u pakiranjima. Jednostavnog dizajna, ali efektnih boja, mame poglede i stvaraju želju za kupovinom.
Astronomski prihod i neograničen potencijal
Sve to rezultiralo je astronomskim prihodima. Forbes je 2024. potvrdio da je Glow Recipe dostigao vrijednost od nevjerojatnih 300 milijuna dolara.
A krenule su s budžetom od tek 50 tisuća dolara. Same su pakirale kutijice, pisale zahvalnice te vodile kompletno poslovanje i marketing. Danas imaju 40 zaposlenih i posluju u SAD-u, Južnoj Americi i Europi, s listom čekanja za njihove najpopularnije proizvode. U doba u kojem se predviđa da će K-beauty industrija do 2029. godine vrijediti oko 32 milijarde dolara, potencijal Glow Recipea je beskonačan, a Chang i Lee bez imalo sumnje će ga u potpunosti iskoristiti. Čini se da za njih dvije najbolje tek slijedi.