usprkos trendovima

Direktorica Sephore upozorava: Tinejdžerima su potrebna samo ova tri proizvoda za njegu kože

17.01.2025 u 15:16

Bionic
Reading

Skin care revolucija vlada među mlađom generacijom, a današnji tinejdžeri nerijetko svakodnevno koriste čitav niz proizvoda za njegu kože. No, Artemis Patrick, izvršna direktorica Sephore kaže da tinejdžeri zapravo trebaju samo tri proizvoda za njegu kože i da bi trebali prestati kupovati proizvode koji nisu primjereni njihovoj dobi

U govoru na velikom sajmu Nacionalne maloprodajne federacije početkom ovog tjedna glavna izvršna direktorica Sephore Artemis Patrick rekla je da je ključno 'korištenje odgovarajuće njege kože koja odgovara dobi', piše Business Insider.

Tako je rekla da je razgovarala sa svojom sugovornicom, PWC-ovom stručnjakinjom za maloprodaju Kelly Pedersen, o njezinoj 13-godišnjoj kćeri koja, kako kaže, 'uporno pokušava kupiti proizvode koje ne bi trebala stavljati na svoju kožu'.

Hrvat s Harvarda otkriva sve što trebate znati o melatoninu - hormonu spavanja Izvor: Profimedia / Autor: Neven Bučević montaža

Poruka tinejdžerima

'Rekla sam joj da joj kaže da joj je izvršna direktorica Sephore rekka da to ne čini,' kazala je. 'Samo sredstvo za čišćenje lica, hidratantna krema i SPF za 13-godišnjakinju. To je sve što vam treba', dodala je.

Savjet i preporuka Sephorine izvršne direktorice dolaze nakon brojnih izvješća o mlađim kupcima generacije Alpha koji su pomamili za skupim proizvode za njegu kože i šminku u Sephori.

Sephora fenomen

Maloprodajni fenomen '10-godišnjih djevojčica u Sephori' prošle je godine postao viralan na TikToku, a kupci i zaposlenici Sephore podjednako su objavljivali o tome kako su uočili mlade kupce kako izdvajaju novac za skupe proizvode za njegu kože.

Liječnici i dermatolozi ranije su za Business Insider rekli da su tinejdžeri za svoju kožu trebali samo sredstva za čišćenje, hidrataciju i kreme za sunčanje te da ne trebaju razmišljati o proizvodima protiv starenja poput seruma s retinolom ili vitaminom C.

Većina mladih ne treba koristiti nijedan od ovih proizvoda. Njihova je koža mlada i nema fotooštećenja kao kod onih u 30-ima i 40-ima', rekla je Jamie Glick, dermatologinja iz New York Dermatology Group.

Veliki planovi za Sephoru

Osim što se osvrnula na njegu kože tinejdžera, Patrick je u svom govoru također rekla da će Sephora dobiti veliki facelifting, a sve njene sjevernoameričke trgovine će dobiti redizajn u sljedećih pet godina. Kako je navela, to će biti 'najveći kapitalni projekt za Sephoru u njezinoj povijesti i a cilj cjelokupnog redizajna je pružiti korisnicima Sephore u različitim regijama dosljedno iskustvo'.