Volvo i njegov partner u švedskom prvenstvu turističkih automobila, Polestar, ovog će nam vikenda pokazati C30 Polestar Performance Concept Prototype. Sad imamo i prvu fotografiju
Volvo i Polesatar zanimalo je što bi se sve moglo napraviti od automobila kad im za vratom ne bi visila FIA-ina pravila. Rezultat? Hatchbak koji u baby plavoj boji djeluje gotovo pitomo, no ne dajte se zavarati nježnom vanjštinom.
Pod poklopcem se nalazi 2,5-litreni redni peterocilindraš koji također pogoni Ford Focus ST i RS, a kojem je snaga, pomoću većeg turbopunjača i intercoolera, novog ispušnog sustava i remapiranog ECU-a sa 230 KS podignuta na čak 405 KS i 510 Nm.
Sva ova konjica prenosi se integralno na sva četiri kotača kroz Haldex spojku i Quaife mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem sprijeda i straga. Tu je i direktniji upravljač s omjerom 2,25, kao i Ohlinsovi ovjes. Za kočenje je zadužen Brembo sustav sa šesteroklipnim kliještama na 380 mm diskovima sprijeda i četveroklipnim na 330 mm diskovima straga.
Možda su Šveđani na ovaj automobil mislili kad su najavili dolazak zločestih Volvo vozila.