predmet žudnje

Vraća se hit torba iz 2000-ih: Izgleda bolje no ikad i baš svi je žele

16.03.2025 u 09:50

Bionic
Reading

Balenciaga Le City torba doživljava snažan povratak na modnu scenu, potvrđujući svoj status kao jedna od najikoničnijih dizajnerskih torbi. Dospjela je u ruke generacije Z i milenijalca i postala jedan od najvećih predmeta žudnje

Ulice vodeći modnih gradova nerijetko su poput modne piste, otkrivajući aktualne trendove, hit brendove i najpoželjnije modne komade.

Lower Manhattan nedvojbeno je dom trendseterske publike, a generaciju Z i milenijalce zahvatio je trend koji obećava da će pokoriti modu scenu. Naime, baš svi u rukama nose jedan te isti model torbi. Riječ je o prevelike torbama koje izgledaju kao da su iz ranih 2000-ih. A podrobniji pogled otkrit će da su se na modnu scenu vratili neki modeli upravo iz tog razdoblja.

Balenciaga Le City torba
  • Balenciaga Le City torba
  • Balenciaga Le City torba
  • Balenciaga Le City torba
  • Balenciaga Le City torba
  • Balenciaga Le City torba
    +2
Balenciaga Le City torba Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Hit modni dodatak

Iako su dizajnerske torbe 2025. godine posebno snažna skupina - s pojavom Bottega Veneta Ciao Ciao, Balenciaga Rodeo i Khaite Cate - sve ih i dalje nadmašuje torba koja je doživjela bučan povratak s početka 2000-ih. To razdoblje nedavno se pokazalo kao najutjecajnije desetljeće u modi, a nigdje to nije očitije nego kad je riječ o torbama za koje posežu poznate osobe i modni krugovi, posebno Balenciaga Le City Bag.

nnn
Torbe od brušene kože Izvor: Promo fotografije / Autor: Neven Bučević

Prvi put predstavljena 2001. godine kao Motorcycle Bag, City Bag bila je najpopularniji modni dodatak u Hollywoodu tijekom 2000-ih, a nosile su je neprestano zvijezde poput Mische Barton, Mary-Kate i Ashley Olsen te Nicole Richie.

Povratak kultne torbe

Balenciaga je nedavno predstavila svoju ažuriranu verziju ove kultne torbe, nazvavši je Le City, a poznate trendseterice poput Belle Hadid, Kaie Gerber i Tate McRae viđene su kako nose svoje primjerke posljednjih nekoliko tjedana. Torbe su postale hit na Instagramu i TikToku dok se modni svijet vraća ovom nostalgičnom favoritu.

Balenciaga je ovu kultnu torbu lansirala s novim detaljima i u skladu sa suvremenim trendovima. Tako ažurirani dizajn uključuje sofisticiranu konstrukciju, mekanu janjeću kožu te odvojivu naramenicu za veću svestranost. Le City torba dostupna je u raznim veličinama, od mini do velike, te u nizu boja uključujući ružičastu, bež, crnu, zelenu i bijelu.

Rastuća popularnost

Balenciaga je pokrenula novu kampanju koja slavi povratak Le City torbe, okupljajući niz poznatih lica i influencera. Kampanja, koju je fotografirala Lauren Greenfield, prikazuje torbu u kontekstu modnog tjedna, naglašavajući njezinu bezvremensku privlačnost.

Popularnost torbe raste, s izvješćima o povećanju pretraživanja na platformama za preprodaju. Vestiaire Collective zabilježio je porast od 13 posto za pretragu za Le City torbom, s crnom bojom kao najtraženijom opcijom.

Povratak Le City torbe dio je šireg trenda oživljavanja Y2K mode. Ova torba, poznata po svom opuštenom stilu i karakterističnim detaljima, savršeno se uklapa u trenutnu nostalgiju za modom ranih 2000-ih.