U Volkswagenu se uistinu nisu šalili kad su rekli da na novoj modularnoj platformi MQB planiraju graditi praktički sve što im padne na pamet
Više o samoj platformi i njezinim mogućnostima možete pročitati ovdje, a recimo samo to da VW-u omogućuje da, osim standardne poprečne postave motora i smještaja mjenjača, mijenja sve ostale karakteristike arhitekture - od dužine međuosovinskog razmaka, do širine razmaka između kotača i dužine prevjesa.
Prvi rezultat svestranosti nove platforme Volkswagen je pokazao na netom otvorenom sajmu u Detroitu u obliku CrossBlue Concepta koji je glomazniji od Golfa.
Automobil je dugačak 4.986 mm, 2.014 mm je širok i 1.732 mm visok te u konceptnom obliku nudi smještaj za šestero putnika, a u serijskoj izvedbi dobit će sjedalo više.
CrossBlue značajan je i po tome što nam daje uvid u VW-ov nadolazeći hibridni dizelsko električni pogon sazdan od 119 KS snažnog dizelskog motora potpomognutog elektromotorom od 54 KS smještenim sprijeda te elektromotorom od 114 KS straga.
Za prijenos snage na podlogu, zaduženi su automatizirani mjenjač DSG s dvije spojke i elektronski kontrolirani integralni pogon.
Sve ovo zvuči dobro, kažete, koja je loša vijest? Volkswagen je CrossBlue osmislio za američko i kanadsko tržište.