Poznati reper, modni dizajner i nositelj titule milijardera prema uglednom magazinu Forbes, Kanye West, u jeku pandemije koronavirusa potpisao je unosan desetogodišnji ugovor s američkim modnim brendom Gap čime se obvezao stvoriti Yeezy Gap liniju odjeće, donoseći potrošačima diljem svijeta pristupačnu verziju svog poznatog streetwear brenda nastalog u partnerstvu s njemačkim Adidasom
Kako se otkriva, prva kolekcija iz Yeezy linije za američki brend Gap svijetu će biti predstavljena 2021. godine a nudit će niz ' modernih, uzvišenih odjevnih komada namijenjenih muškarcima, ženama i djeci' koju će osmisliti West sa svojim dizajnerskim timom, a koji godinama radi na njegovoj Yeezy liniji za njemačkog sportskog diva Adidas.
Putem Instagrama,nigerijsko-britanska dizajnerica Mowalola Ogunlesi otkrila je da će ona biti nova dizajnerska direktorica Westove modne linije za Gap, a prema riječima predstavništva brenda i dizajnerskog tima Yeezy 'kreativni proces linije je tek u tijeku', a 'Westova dizajnerska vizija s vremenom će se proširiti na jedinstvene Yeezy Gap komade u trgovinama brenda i na njegovim digitalnim kanalima'.
'Uzbuđeni smo što možemo pozdraviti Kanyea kao novog člana obitelji Gap i kreativnog vizionara koji će zajedno s nama nadograditi estetiku i uspjeh svog brenda Yeezy te nam pomoći u zajedničkom definiranju maloprodajnog partnerstva na sasvim novoj razini', za medije je izjavio globalni čelnik brenda Gap, Mark Breitbard.
West, čije je bogatstvo u travnju ove godine ugledni magazin Forbes procijenio na 2,9 milijardi dolara, zadržat će svoje vlasništvo nad markom Yeezy, a kompanije Gap Inc. zadržat će ekskluzivno vlasništvo nad brendom Gap. Kroz partnerstvo, Yeezy će primati tantijeme i potencijalni kapital na temelju postignuća u prodaji, otkriva predstavništvo Gapa.
Nakon najave linije, dionice modne kompanije Gap Inc. na američkoj burzi porasle su za čak 42 posto u petak, dodajući više od milijardu dolara na Gapovu tržišnu kapitalizaciju, dok kompanija još uvijek smatra da je njen udio ove godine smanjen za preko 20 posto.
Ako Westovo ime i Gap privuku značajan broj kupaca, linija Yeezy Gap mogla bi pomoći kompaniji Gap Inc. da se počne oporavljati od velikog pada prodaje. Ranije ovog mjeseca, ova kompanije sa sjedištem u San Franciscu javnost je izvijestila o ogromnim gubicima u prvom tromjesečju u iznosu od 932 milijuna dolara koji se pripisuje zatvaranju i ograničenjima rada trgovina usred pandemije koronavirusa, , uzrokujući pad dionica tvrtke za oko 5 posto.
Tvrtka je pretrpjela neto gubitak od 932 milijuna dolara tijekom tri mjeseca do 2. svibnja, što je značajan gubitak u usporedbi s dobiti od 227 milijuna dolara u isto vrijeme prošle godine, dok je neto prodaja pala 43 posto na 2,11 milijardi sa 3,71 milijardi dolara.
Gubici tvrtke također uključuju otpis od 484 milijuna američkih dolata na imovini zakupa i operativnog najma te naplatu umanjenja zaliha u iznosu od 235 milijuna dolara.