Prije 15 godina Volkswagen je postavio kao cilj lansiranje automobila koji će trošiti litru goriva na stotinu kilometara
Nijemcima je taj podvig pošao za rukom, a u međuvremenu su čak popravili rekord, pa je s deklariranom potrošnjom od 0,9 litara dizela u kombiniranom ciklusu na stotinu kilometara XL1 postao najštedljiviji automobil na svijetu.
Kako čitav projekt ne bi ostao tek konceptne naravi, u Wolfsburgu su se odlučili na serijsku proizvodnju.
Automobil će biti proizveden u ograničenoj seriji od svega 200 primjeraka po cijeni od - 110.000 eura.
Unatoč paprenoj cijeni, interesa navodno ne manjka među kolekcionarima i entuzijastima.
U Volkswagenu su XL1 nazvali 'prije svjetionikom nego budućim poslovnim poduhvatom', što je samo ljepši način da se kaže kako grupa, čak i s cijenom od 110.000 eura po primjerku, gubi novac sa svakim proizvedenim primjerkom.