Cilj sajma je promicanje kulture putovanja, pružanje što većeg broja informacija o pojedinim destinacijama, običajima, gastronomiji te najlakšim načinom za stići do odredišta
Na konferenciji za medije predstavljen je koncept međunarodnog sajma turizma Place2go by Mazda, koji će se prvi put održati u Zagrebu od 30. ožujka do 1. travnja u Boćarskom domu, Prisavlje 2. Sajam je primarno usmjeren prema
građanima, ulaz će biti besplatan, a na sajmu će uz domaće izlagače sudjelovati i oni iz različitih dijelova svijeta.
Cilj je sajma promicanje kulture putovanja, pružanje što većeg broja informacija o pojedinim destinacijama, običajima, gastronomiji te najlakšim načinom za stići do odredišta. Posjetitelji će također imati priliku i nazočiti brojnim prezentacijama, promocijama i stručnim predavanjima, seminarima i radionicama.
Samo neke od zemalja koje će sudjelovati na sajmu Place2go by Mazda su Malezija, Tajland, Maldivi, Njemačka, Slovenija, Srbija, Francuska, Italija i Austrija. Organizator sajma je tvrtka Studio Damjana, izdavač turističkog magazina Putovanja za dvoje.
Dio onog što posjetitelji mogu očekivati od ovog turističkog događaja najavila je direktorica sajma Damjana Domanovac:
'Međunarodni sajam turizma Place2go by Mazda zamišljen je kao predstavljanje svijeta Hrvatskoj i Hrvatske svijetu kroz niz prezentacija, promocija, predavanja i svega onoga što može privući znatiželjnog budućeg putnika. Ulaz je besplatan, a posjetiteljima će se predstaviti izlagači iz Hrvatske i inozemstva kroz zanimljivo i bogato opremljene štandove, na kojima će moći dobiti sve informacije i odgovore na pitanja. Na glavnom sajamskom trgu posjetitelji će moći pogledati razne glazbene i plesne točke, a oni koji žele saznati više, mogu prisustvovati nizu predavanja, gdje će ih vrhunski poznavatelji određene destinacije kroz filmove i fotografije te, naravno, zanimljive priče, pobliže upoznati s popularnim svjetskim odredištima. Svi posjetitelji sajma mogu sudjelovati u nagradnom natječaju i osvojiti bogate nagrade.'
Na sajmu će prvi put u Hrvatskoj biti izloženi i najnoviji model automobila Mazda CX-5. Partner sajma je Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) u kojoj očekuju da će sajam biti vrlo uspješan.