Sudar proporcija, dimenzija, odvažnih mjera i scenografije

Zaigrani setovi, neobičnih mjera: Dieselova blagdanska kampanja 2022 ‘Život je igra’

30.11.2022 u 09:14

  • +4

Dieselova blagdanska kampanja 2022 ‘Život je igra’

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Bionic
Reading

DIESEL otkriva Dieselovu blagdansku kampanju 'ŽIVOT JE IGRA'

Sudar proporcija, dimenzija, odvažnih mjera i scenografije, kampanja je kolaž različitih slika snimljenih u forsiranoj perspektivi te prožeta blagdanskim duhom i humorom. Nastavljajući se na prethodnu kampanju 'Larger-Than-Life' i najveću skulputuru na napuhavanje koja je oborila Guinnessov Svjetski rekord na Dieselovoj reviji na proljeće/ljeto 2023, vizuali kampanje 'ŽIVOT JE IGRA' doimaju se gotovo kao niz vrlo stiliziranih i sofisticiranih internetskih meme-ova koji spajaju naizgled nepovezane slike i ironične kompozicije.

Pod kreativnim vodstvom Glenn Martensa s umjetničkim vodstvom Christopher Simmondsa i pod objektivom Sharna Osborne kamapnja prikazuje odabrane komade i lookove iz Diesel Pre-Spring 2023 kolekcije uključujući kombinaciju proizvoda iz ležernog tailoringa, odjeće za večernji izlazak, modnih dodataka za darivanje, sezonski traper, DIESEL-ove D-logo komade i tenisice.

O kolekciji Pre-Spring 23

Kolekcija Pre-Spring 23 vrti se oko popa, utility, denima: esperimentiranje i odgovorne inovacije su za svakoga. Komadi s potpisom su dodatno evoluirali a novi stilovi su predstavljeni stvarajući još više prilika za igru, pobunu i užitak.

Brandiranje je igra. Majica s printanim Dieselovim logom iznutra a s vanjske strane logo izgleda kao da krvari. Cargo hlače imaju oversized džepove; postoji svježa funkcionalnost u vodootpornim traper jaknama i kaputima. Neonske haljine su čisti pop u ružičastoj, zelenoj i limeta boji, dok su metalik pletiva i haljine novi Diesel potpis.

Oraspoložite se uz Dieselov blagdanski vodič i pronađite darove za sve na vašoj listi i naravno za sebe.

O DIESELU

Diesel je inovativni međunarodni lifestyle brend, koji proizvodi široki raspon traperica, odjeće i modnih dodataka. Od svojeg osnivanja 1978. godine Diesel je evoluirao od vodećeg pionira u proizvodnji traperica do premium casual brenda, postajući stvarna alternativa etabliranom luksuznom tržištu. Usprkos rastu, Diesel-ova filozofija je ostala ista: brand koji se zalaže za strast, individualnost i samo izražavanje.