Kupili ste novu torbicu? Upravo ste drugim žena poručili da se maknu od vašeg muškaraca, pokazalo je novo istraživanje
Nova studija pokazala je da što se žene više boje da će im druga žena oteti muškarca, to više troše na modne dodatke. Osjećaj da im je veza u opasnosti žene nerijetko navodi na kupovinu u dizajnerskim dućanima poput Chanela i Fendija. Dizajnerske torbe i skupe cipele služe kao svojevrsna zaštita, tvrde znanstvenici.
Kako je pokazalo istraživanje, žene kupuju dizajnerske torbice i skupe modne dodatke kako bi spriječile druge žene da im otmu muškarca, piše Daily Mail. Istraživanje u kojemu su sudjelovale udane i neudane žene pokazalo je kako žene kupuju više što jače osjećaju da je opstanak njihove veze u pitanju.
Vladas Griskevicius, profesor psihologije koji je i pokrenuo ovo istraživanje, kaže kako bi ti rezultati mogli objasniti zašto žene godišnje kupe prosječno tri torbe. 'Žene različitih dobi i statusa veze vrlo često percipiraju kako žene s dizajnerskim torbicama, skupim cipelama i nakitom imaju odanije i vjernije partnere. One podsvjesno zaključuju i kako je sam partner pridonio kupovini tih luksuznih stvarčica', kaže Vladas Griskevicius.
Yajin Wang, asistentica profesora Vladasa Griskeviciusa, kaže pak da žene osjećaj kako im je veza u krizi automatski navodi na kupovinu u dizajnerske dućane poput Guccija, Fendija i Chanela, te dodaje kako ti skupocjeni modni dodaci ženama nerijetko služe kao svojevrsni štitovi.
Prethodna istraživanja pokazuju kako luksuzni modni dodaci žene čine sretnima te signaliziraju određeni status i dobar ukus.