Naši dečki polako, ali sigurno otkrivaju da kozmetičke proizvode mogu koristiti bez straha od gubitka 'muškosti'
Za razliku od žena, muškarci kozmetikom ne žele naglasiti svoju ljepotu, nego prikriti nepravilnosti. To su znaju i kozmetički brendovi koji muške proizvode reklamiraju kao legitimno sredstvo u borbi protiv umora i iscrpljenosti.
Kako dobar i njegovan izgled postaje sve važniji adut u bespoštednom poslovnom svijetu, potražnja za muškom njegom posljednjih desetak godina se udvostručila, a u pojedinim slučajevima i utrostručila na veliko veselje kozmetičke industrije.
Osim standardnih 'muških proizvoda', poput preparata za brijanje, tuširanje i dezodoriranje, kakvi se mogu naći u liniji Nivea for Men, sve je više losiona, hidratantnih krema za njegu lica i područja oko očiju. U toj kategoriji kod nas su najpopularniji proizvodi iz linije L'Oréal Paris Men Expert.
Za one koji su spremni izdvojiti pozamašnu svotu kako bi, recimo, smanjili sve izraženije podočnjake i sve više upale obraze na cijeni su proizvodi iz linije Biotherm Homme, uglednog kozmetičkog brenda iz Monte Carla čija kozmetička ekspertiza i luksuzna pakiranja imponiraju muškarcima sa stilom.
Ništa manje impozantan nije ni istetovirani španjolski triatlonac Josef Ajram (na manjoj fotografiji), novo zaštitno lice Biothermove linije za njegu muškaraca koji žele maksimalno iskoristiti sve svoje potencijale. Iako su mu samo 34 godine, osim izazovnih kilometarskih tura u plivanju, biciklizmu i trčanju, Ajram je i prekaljeni stručnjak za tržište dionica. Taj 'financijski supermen' na prsima je istetovirao i svoj moto: 'Ne znam gdje je granica, ali znam gdje nije.'
Muškarci koji još uvijek koketiraju s kozmetikom vjerojatno će reći da su kreme za lice njihova 'granica' tolerancije, ali sve su traženiji korektori za muškarce, 'diskretne' maskare i olovke za oči!