Obične sportske tenisice u posljednje vrijeme dobile su potpuno novi izgled te su u svijet mode ušle na velika vrata. Poznate su kao vrlo udobna obuća za trčanje, ali novi 'in' modeli tenisica jedva su prepoznatljivi u novim funky oblicima, a ne mogu im odoljeti ni slavne osobe koje ih nose u gotovo svim prigodama
Slavni i poznati doslovce obožavaju nositi tenisice za trčanje u slobodno vrijeme, a najnovije verzije kojima pune ormare uključuju dizajnerske kreacije u rijetkoj životinjskoj koži, modele posebno dizajnirane za njih te one s potpisima najprestižnijih dizajnera, piše Daily Mail
U skladu sa statusom modne ikone, Cara Delevingne nedavno je u Parizu viđena u Chanelovim tenisicama, dok je Jourdan Dunn tijekom London Fashion Weeka nosila sportske niske tenisice Burberry sa skrivenom petom.
Ovaj rastući trend zahvatio je doslovce sve, a nije mu odolio niti jedan od najslavnijih parova, Beyonce i Jay-Z, koji su nedavno punili medijske stupce svojim luksuznim tenisicama napravljenima od kože rijetkih životinja i gmazova te ih je PETA zbog toga čak optužila za okrutnost prema životinjama.
Osim već megapopularnih tenisica sa skrivenom petom, sve ljubitelje mode zahvatio je i trend ravnih sportskih tenisica koje sežu do gležnja, a u oči upadaju šarenim printovima, jarkim bojama i uzorcima te im ne mogu odoljeti niti oni koji baš i nisu skloni sportskoj odjeći, a najveća prednost im je što se bez problema kombiniraju s casual stajlingom.
Novi izgled sportskih tenisica prvo je proslavila britanska dizajnerica Pheobe Philo koja je na modnu pistu izašla ni više ni manje nego u novim Nikeovim tenisicama, a otada je ljubav između modnih dizajnera i te sportske obuće samo nastavila rasti.
Katie Grand, urednica magazina Love, surađivala je s proizvođačem tenisica Hogan te predstavila sasvim novi izgled tenisica, pomalo 'divlje' i posve neodoljive u neonskim bojama i životinjskim printovima, a tenisice koje je Stella McCartney dizajnirala za Adidas postale se pravi hit.
Koliko je popularnost tenisica velika, pokazuje u činjenica da Selfridges planira cijeli jedan odjel cipela posvetiti upravo trendi sportskoj obući. Helen Attwood, menadžerica u Selfridges kaže: 'To je prava revolucija. Od svih kategorija naše obuće, najviše narudžbi definitivno imamo za tenisice i općenito ravnu obuću. Od high street brendova pa do sportskih brendova visoke mode, ovo je zasigurno najveći i najzabavniji trend unazad nekoliko godina.' S time se slažu u modni dizajneri, a Rebecca Farrar-Hockley, kreativna direktorica u Kurt Geigeru kaže: 'Primjećuje se definitivan i radikalan pomak prema nižim petama. Tenisice su potpuni trend. Djevojke se sve više okreću trendi, upečatljivoj, ali ravnoj obući i nisam sigurna da će pete ikada više biti tako popularne kao prije.'