Vozim BMW 318d, 2002. god, 1.951 ccm, 85 kW. Automobil ne vuče dobro čim se ugrije. Da bi povukao, moram ga natjerati na 3.000 - 4.000 o/min i kraće vrijeme zadržati pod tim okretajima. Onda povuče i dobro prima gas. Nakon nekog vremena, kad ga vozim pod nižim okretajima, opet se ulijeni. Što bi moglo uzrokovati navedene smetnje?
Poštovani,
kvar na vašem vozilu može biti uzrokovan manjkavošću više komponenata na motoru vozila:
- začepljenje katalizatora ispušnih plinova,
- varibijalna krilca na turbopunjaču koja su začađena i oksidirana, pa ne rade pravovremenu promjenu tlaka zraka u usisnom vodu,
- ventil na turbo punjaču koji upravlja promjenom tlakova,
- senzor temperature motora (mogućnost pokazivanja krivog stanja ECU-a motora),
- mjerač količine usisnog zraka.
Zbog svih navedenih stavki preporučujemo da vozilo odvezete u servis kako bi ga se spojilo na dijagnostički uređaj i sa sigurnošću utvrdilo što je pošlo po krivu.
Ako i sami imate problema s automobilom, šaljite nam upite na e-mail autozona@t-com.hr. Na vaša pitanja odgovara voditelj servisnog odjela TRCZ-a Mario Brezak.