OGLEDALCE, OGLEDALCE

Zašto su muškarci u tridesetima gori od žena?

11.12.2013 u 06:48

Bionic
Reading

Muškarci najviše vremena, ali i novca na ljepotu potroše upravo u tridesetim godinama života, pokazalo je novo istraživanje, a rezultati pokazuju kako mnogi mjesečno potroše oko 900 kuna na anti-age kreme, šminku za muškarce te beauty tretmane

Muškarci u tridesetim godinama života na kozmetičke proizvode troše više nego muškarci drugih dobnih skupina, a rezultati istraživanja pokazuju kako triput više troše na antiage tretmane nego na teretanu, piše Daily Mail.

Studija je pokazala kako današnji metroseksualci u tridesetim godinama više troše na proizvode za uljepšavanje nego muškarci u dvadesetim i pedesetim godinama zajedno. Pritisak da moraju dobro i njegovano izgledati muškarcima stvaraju slavni frajeri poput Ryana Goslinga i Brada Pitta.

Tijekom istraživanja pokazalo se kako muškarci u tridesetima na kozmetiku i proizvode i tretmane za uljepšavanje prosječno potroše oko 100 funti, nešto više od 900 kuna mjesečno, najčešće kupujući skupe kreme za oči, luksuzne kreme za lice te si priušte spa tretmane.

U istraživanju koje je proveo Debenhams u kojemu je sudjelovalo tisuću muškaraca, pokazalo se kako oni u dobi od 20 do 29 godina mjesečno na proizvode za uljepšavanje potroše oko 35 funti (320 kuna), muškarci u četrdesetima troše oko 70 funti mjesečno (640 kuna), a stariji od 50 godina troše nešto manje, oko 45 funti mjesečno (410 kuna).

U istraživanju muškarci također priznaju kako će određeni kozmetički proizvod prije kupiti ako ga reklamira David Beckham. Kako kažu znanstvenici, u tinejdžerskim godinama beauty ritual se zasniva na sapunu i vodi i eventualnoj uporabi električnog aparata za brijanje. No to se vrlo brzo mijenja ulaskom u tridesete godine, kada se muškarci usredotočuju na proizvode koji zadržavaju mladenački izgled i sprečavaju starenje, a novac je znatno manje bitan segment. Potrošnja na kozmetičke proizvode opada ulaskom u pedesete godine te se gotovo vraća na razinu potrošnje u dvadesetim godinama.

Druga studija, ona koju je proveo Travelodge pokazala je kako će muškarac prosječno potrošiti 78 funti, oko 720 kuna, na dotjerivanje, odjeću i kozmetičke proizvode za svečane noćne izlaske tijekom nadolazećih blagdana. Žene će pak potrošiti oko 72 funti, što je oko 657 kuna.

Muškarci su također priznali kako se za svečane izlaske spremaju prosječno sat i 28 minuta, a ženama je potrebno sat i 16 minuta. U istome istraživanju u kojemu je sudjelovalo 2.500 Britanaca, 60 posto muškaraca otkrilo je kako redovito koristi sjajilo i balzam za usne, a 51 posto koristi olovku za oči.