Istina, valja stezati remen u ova teška vremena, a žene u posljednje vrijeme to doslovno i pokazuju – prodaja korzeta raste i raste. Pokušajmo proniknuti koji su razlozi tome
Jednodijelni komadi donjeg rublja poput bodija, korzeta i bebidol haljinica odnosno podhaljinica čini se da su ekonomičniji ulog od kupnje grudnjaka i gaćica. A kako je za parove postalo preskupo odlaziti na fensi mjesta u skupim toaletama, žene žele izgledati najbolje što mogu za intimne noći.
'Navike u kupnji donjeg rublja promijenile su se tijekom recesije', rekla je Lotte Debell, urednica magazina Lingerie Buyer za Daily Mail. 'Žene kupuju manje odjeće i žele je što bolje kombinirati, a u isto vrijeme kupuju više seksi krpica kojima bi začinile večeri kod kuće.'
Britanski butik What Katie Did bilježi 35-postotni rast u prodaji korzeta u posljednjih nekoliko godina, eBay je prijavio čak 826-postotni rast prodaje bodija, dok Marks & Spencer prodaje jedan korzet iz nove linije Waist Sculpt svake tri minute.
Bum se nadalje povezuje i s uspjehom serije Mad Men, smještene u pedesete kad je figura pješčanog sata bila u modi, a jednako tako i sa zavodljivim outfitima na pozornicama uz pomoć kojih maštu obožavateljima golicaju današnje pop zvijezde poput Katy Perry, Kylie Minogue, Lady Gage. Samozatajna u jednodijelnim opravicama dakako nije ni Dita Von Teese
Nadalje, u trendu je i odijevanje 'donje rublje je odjeća da dan', prisjetimo se samo pokojeg takvog izleta Rihanne, Lady gage, Jessie J…
K svemu, obline su opet u modi, ali u obliku pješčanog sata. Žene jesu sve više, ali ima i sve više punašnih, kada gube poželjan oblik tijela i umjesto pješčanog sata imaju oblik kruške. Korzet pak stanjuje struk pet do 10 centimetara.
K tome, današnji korzeti više nisu tako neudobni kao nekad, dizajn je moderan, a čipka jednako zamamna, te se mogu kopčati u nekoliko poteza, baš poput grudnjaka.