Principijelnost je termin koji za većinu proizvođača automobila ima cijenu
Talijanski proizvođač supersportske egzotike, za razliku od svojih konkurenata u Maranellu, nikad nije izričito rekao da neće napraviti limuzinu. Ipak, nakon što su nam u Parizu prije dvije godine predstavili koncept Estoque i najskeptičnijima je postalo jasno da se u Sant' Agathi nešto kuha.
No dok su Aston Martin i Porsche naporno radili na svojim konkurentima u segmentu – Rapideu i Panameri - u Lamborghiniju su, mrtvi hladni, poručili da ipak nemaju namjeru maltretirati se serijskom izradom sportskog automobila s dva para vrata.
Dvije godine kasnije situacija se stubokom promijenila. Recesija je nagrizla i Lamborghinijevu prodaju, pa se rješenje traži u komercijalnijem modelu kako bi se zaustavio pad proizvodnje.
U razgovoru s američkim novinarima Lamborghinijev izvršni direktor Stephan Winkelmann priznao je kako bi 'treći model odlično pasao u Lamborghinijevoj postavi' te kako bi 'automobil s dva para vrata bio razuman pristup.'
Čini se kako je uspjeh koji žanje Porsche s Panamerom natjerao i Lamborghinijevo vodstvo na revidiranje planova.
Zasad nije poznato kada bismo mogli ugledati serijski Estoque te hoće li se automobil tako zvati, no mediji spekuliraju da će automobil biti građen na platformi Audija A8, a pogonit će ga Gallardov V10 sa 570-ak KS.