Španjolski brend Zara usavršio je stvaranje najpoželjnijih komada svake sezone koji se prodaju brzinom svjetlosti, a ovaj je put za jesen/zimu 2015. pun pogodak bio kaput
Popularni lanac uličnih trgovina iza sebe ima pravu mašineriju pa tako ima i učinkovit sustav praćenja onoga što se dobro prodaje, a i u stanju je brzo izbaciti nove modele prema najnovijim modnim trendovima. Zahvaljujući dobroj organizaciji, može se pohvaliti podatkom da je sivi dugački kaput rasprodan u Sjedinjenim Državama i trenutačno se ne može kupiti nijedan takav primjerak.
A zašto je tako brzo rasprodan? Jednostavan kroj, odlična dužina i boja koja ide uz gotovo svu odjeću koju imate u ormaru, najvažniji su razlozi još jednog Zarinog fenomena prodaje. Osim toga, taj kaput finog izgleda u Americi se prodavao po nevjerojatno dobroj cijeni od 1.100 kuna, dok se kod nas još uvijek može kupiti i to po cijeni od 799 kuna
Zara se inače nalazi u grupaciji Inditex koja drži i druge nama poznate brendove poput Zara Home, Massimo Dutti, Bershka i Stradivarius. Zarada im je narasla na vrtoglavih 9,42 milijarde eura, i to samo u prvoj polovici ove fiskalne godine, od veljače do srpnja. Kada Inditex podvuče crtu, ima se čime hvaliti, jer to znači porast zarade od 26 posto odnosno 1,16 milijardi eura.
U posljednjih šest mjeseci Zara je otvorila 94 trgovine, od čega su 24 u Bruxellesu, Amsterdamu i Vladivostoku. Nadalje, 24 su trgovine Zara Home, a još se više posvetila online prodaji. Tako su otvorene online trgovine u Hong Kongu i na Tajvanu pa ih sada ukupno ima čak 28. Čak ni švedski H&M, koji od rane 2013. u prosjeku otvara više od jednog dućana dnevno ne može držati korak s moćnim Inditexom, a do 17. kolovoza H&M je imao ukupno 3649 dućana.