Već više od dvadesetpet godina, preciznije od 1985. godine, Biotherm HOMME igra važnu ulogu u životu mnogih muškaraca, rušeći barijere i tabue vezane za njegu muške kože
Jedan od najprepoznatljivih brandova za njegu kože za muškarce čiji potpis jamči kvalitetu i danas privlači muškarce diljem svijeta.
Kampanjom 'Live like a man', Biotherm Homme predstavlja 5 vizuala (po jedan za svaku ključnu franšizu branda: Aquapower, TPur, Age Fitness, High Recharge, Force Supreme):
Because Thirst can’t wait Aquapower: ultimativna njega za hidrataciju kože
Because Sleep can wait High Recharge: osvježi svoj izgled
Because You decide when to shine TPur: protiv sjajnog izgleda kože
Because No Train, No Gain Age Fitness: njeguj svoju kožu u borbi protiv prvih znakova starenja
Because it is a Race against time Force Supreme: napredna njega u borbi protiv starenja
Novom kampanjom Biotherm Homme nam želi poručiti:
Jer život je grub,
Jer san može čekati,
Jer vjerujete svojim instinktima, a ti instinkti žele burgere.
Jer živite brzo,
Jer su izazovi svugdje oko nas,
Jer ne čitate uputstva korištenja.
Nema zabune. Nema besmislica.
Samo bitna rješenja koja pružaju muškarcima ono što zaista trebaju.
LIVE LIKE A MAN (živite kao muškarac).
Ovom prilikom Vas pozivamo da dođete na 'Live like a Man' promociju koja će se održati u subotu, 12.05.2012. godine u parfumeriji Müller (City Centar One East), od 11 do 13 sati. Dođite i zabavite se uz natjecanje u Gran Turismu 5! Uz kupnju Biotherm Homme proizvoda ostvarite popuste i osvojite atraktivne nagrade!