Poznata web stranica LookFantastic, dobro poznato odredište svih ljubiteljica kozmetičkih proizvoda, objavila je popis 10 najpopularnijih brendova ovoga trenutka, a ne sumnjamo kako će se beauty i make up ovisnice ovoga trenutka odmah baciti u istraživanje
Web stranica LookFantastic objavila je top 10 najpretraživanijih brendova na svijetu.
Zasigurno su vam neki od ovih brendova vrlo poznati no zasigurno za neke niste čuli, a mogli bi vas iznenaditi i oduševiti svojom ponudom, kvalitetom i cijenama.
Ordinary
Ova uspješna kanadska tvrtka (pokrenuta 2003. godine) opisuje se ovim riječima: The Freak Beauty Company. Cilj im je revolucionirati kozmetičku industriju i čini se da uspijevaju. Svi njihovi proizvodi ne sadrže parabene, sulfate, mineralno ulje, metilklorozotiazolinon, metilizotiazolinon, životinjska ulja, boje katranskog ugljena, formaldehid, živu i oksibenzon. Uz to, ne testiraju životinje i zalažu se za održivost: sve formulacije izrađene su u laboratoriju koje tvrtka ima u Kanadi, kao i pakiranje i pošiljke koje se također obavljaju u samoj zemlji. Zasluženo su na prvom mjestu.
Neutrogena
Povijest ove poznate tvrtke započinje davne 1930. godine, kada je njezin osnivač Emanuel Stolaroff otvorio malu tvrtku specijaliziranu za kozmetiku u Los Angelesu. Ubrzo nakon toga odlučio je otputovati u Europu u potrazi za novim kozmetičkim horizontima i tamo je pronašao vrlo blagi nealkalni sapun s kojim je započela priča o jednoj od vodećih svjetskih tvrtki za kozmetiku i njegu kože Neutrogena. Danas je drugi najpretraživaniji brend, prema podacima LookFantastica.
Foreo
Ovaj švedski brend je na tržištu tek od 2013. međutim zauzima odlično treće mjesto na ovoj top ljestvici najpopularnijih kozmetičkih brendova. Naziv tvrtke je kratica za For Everyone ('Za sve'), a predanost beauty tehnici čini ih jedinstvenima na ovom popisu. Brend je poznat po najmekšem masažeru za čišćenje lica na svijetu, Luna 3.
Eucerin
Njemački je liječnik Isaac Lifschütz 1900. godine stvorio i patentirao emulgator koji je nazvao Eucerit (što na grčkom znači lijep vosak). Ovim je otkrićem revolucionirao novonastalu industriju ljepote u Europi. Od početka je razvoj proizvoda u Eucerinu neodvojiv od dermatoloških istraživanja. Riječ je o tvrtki koja više od 100 godina provodi istraživanja i inovacije u njezi kože te nudi sveobuhvatan dermo-kozmetički pristup najčešćim problemima kože koji su među vodećim uzrocima dermatoloških konzultacija.
Pai Skincare
Osnovala ga je Sarah Brown, koja je nakon traženja preparata koji bi mogli ublažiti njene probleme s kožom, odlučila stvoriti vlastiti. Pai je marka koja daje nudi iskren pristup i dobre rezultate, također je veganska, organska i ekološka. Jasno je da peto mjesto pokazuje da brendu itekako dobro ide.
Ameliorate
Nakon godina borbe s dermatološkim problemima poduzetna Anette je osnovala Ameliorate (što znači 'bolje') s misijom stvaranja glađe, zdravije kože za sve. Jedinstvenom kombinacijom sastojaka asortiman pomaže hidratizirati suhu kožu te ostavlja kožu nevjerojatno mekom i glatkom.
Moroccanoil
Čileanka Carmen Tal stoji iza uspjeha tvrtke, a sve je slučajno počelo 2008. godine. Nakon odabira krive boje s kojom je Carmen završila s neželjenom narančastom nijansom, šogorica joj je ponudila nekoliko kapi proizvoda iz Izraela kojim je svoju suhu kosu totalno preobrazila. Carmen je vidjela poslovnu priliku i odlučila sama početi uvoziti ovo čudesno ulje. Ubrzo je postala glavni izvoznik u SAD-u i to iz svog kozmetičkog salona. Usmena predaja je učinila svoje, a danas je to jedna od velikih tvrtki poznatih u cijelom svijetu. Sigurno ste ovo mirisno ulje za kosu nekad isprobali i ostali opčinjeni fantastičnim rezultatom na kosi.
Elizabeth Arden
Elizabeth Arden jedan je od onih legendarnih brendova koje odišu posebnim štihom: predstavlja razdoblje glamura i klasične ljepote. Kao i u gotovo svim tvrtkama na ovom popisu, iza uspjeha stoji žena: Florence Nightingale Graham. Florence je u New York došla iz Kanade 1908. godine, a nakon nekoliko godina rada u kozmetičkom salonu, prigrlila je upečatljivo ime koje danas znamo, nadahnuto naslovom Tennysonove pjesme iz 1910. Svoj prvi salon ljepote otvorila je u njujorškoj Petoj aveniji, a ostalo je povijest.
Cosrx
Proizvodi s ovim potpisom najomiljeni su brend uvijek dotjeranih Koreanki. S više od 18 godina iskustva u industriji njege kože, Cosrx ima kultni status. Njihova se filozofija fokusira na stvaranje proizvoda s inovativnim formulama koji sadrže učinkovite, ali sigurne sastojke za liječenje specifičnih problema kože kao što su akne i dehidracija. Među njihovim najpopularnijim proizvodima su flasteri koji uklanjaju prištiće.
Elemis
Tvrtku koja zauzima 10. mjesto po pretraživanjima na Internetu osnovala je u Londonu Linda Steiner s ciljem stvaranja niza proizvoda za njegu kože koji bi bili što bliži prirodi. Njihovi proizvodi primili su brojne međunarodne nagrade, a slavne osobe poput Victorije Beckham ili Sienne Miller veliki su obožavatelji ovog brenda što nas naprosto mami da ih iz ovih stopa isprobamo, zar ne?