Kako pomoći osobi u srčanom zastoju i pružiti joj prvu pomoć, naučila su brojna poznata lica društvene javne scene zahvaljujući edukativnoj zdrastvenoj kampanji ‘Oživi me’ koja je građane metropole okupila na zagrebačkom Cvjetnom trgu
‘Oživi me’, edukativna javnozdravstvena kampanja, pokrenuta je prošle godine s ciljem da se građeni informiraju o tome kako osobi u srčanom zastoju pružiti prvu pomoć i povećati joj šansu za preživljavanje. Nositelj kampanje Zaklada 'Hrvatska kuća srca', uz suorganizatore Udrugu StEPP i stručnu potporu Hrvatskog kardiološkog društva, ove godine kampanju nastavila edukacijom na zagrebačkom Cvjetnom trgu
Nakon prošlogodišnjeg gostovanja u pet velikih hrvatskih gradova, edukativna javnozdravstvena kampanja ‘Oživi me’ nastavila se ove subote na zagrebačkom Cvjetnom trgu. Potporu kampanji 'Oživi me' na Cvjetni trg došla su dati poznata lica hrvatske javne scene poput sportaša Marija Možnika, glumca i voditelja Slavka Sobina, glumica Ane Majhenić, Ane Gruice i Ankice Dobrić, voditeljice Ive Šulentić, modne agentice Tihane Harapin Zalepugin, glazbenika Ivice Propadala, redatelja Krešimira Dolenčića, novinarke Ane Miščević, košarkaša Cibone Ivice Zubca i Josipa Popića, fitness instruktorice Marija Andrijašević te mnogih drugih.
Građani glavnoga grada imali su priliku, uz stručnu pomoć, na edukativnim lutkama naučiti kako pružiti pomoć osobi u srčanom zastoju.
A kako to učiniti, procjenjuju organizatori, kroz kampanju je kroz javne edukacije do sada naučilo nešto više od 1500 građana.
Edukatori su, kao i plesači plesne skupine Atomic Dance Factory, nosili 'Oživi me' majice koje je za ovu kampanju dizajnirala poznata hrvatska dizajnerica Matija Vuica, koja im se također pridružila na Cvjetnom trgu.
Josip Družijanić, Matija Vuica, Ivana Portolan Pajić