Četvrti nastavak vraća nam Kate Beckinsale, ali kvaliteta samog filma je zaboravljena
'Underworld: Buđenje' zanemarivo je ostvarenje i zapravo posve nepotreban četvrti nastavak ukoliko se prisjetimo da je i prvi film bio osrednji 'akcić'. Nakon posljednjeg prequela, vraćamo se u 'sadašnjost' gdje su smrtnici, svjesni postojanja vampira i vukodlaka, pokrenuli veliko 'čišćenje' u kojem Selene (Kate Beckinsale) biva zarobljena i zamrznuta na 12 godina. Nakon buđenja saznaje da ima kćer s kojom će morati udružiti snage kako bi pobijedile preostale prijetnje vukodlaka.
Možda najveći problem 'Buđenja' jest upravo priča u kojoj se zapravo ništa ne događa, barem ništa zanimljivo. Pozitivne strane prva dva filma mogli smo naći u solidnoj gotičkoj atmosferi i mitologiji dviju 'čudovišnih' rasa, što je dalo određenu dozu zanimljivosti uz inače bezglavu akciju. Ti su aspekti priče u novom nastavku odbačeni i ostala je samo akcija površno nadovezana na radnju prijašnjih filmova, čime zapravo dobivamo film koji se bez ikakvih problema mogao snimiti izvan 'Underworldovih' okvira. Zapravo jedina prava poveznica i konkretna pozitivna odlika jest Kate Beckinsale jer svojoj ulozi pristupa ozbiljno bez obzira na sve besmislenosti. Ljubitelji krvoprolića doći će na svoje jer su mnoge akcijske scene solidno redateljski izvedene, što je iznenađujuće s obzirom da je ovo holivudski prvijenac dvojice švedskih redatelja Månsa Mårlinda i Björna Steina, ali to je mali razlog za slavlje kad Beckinsale glumi jedini karizmatični lik u filmu. Negativci su generički i nezanimljivi, a isto se može reći i za popratne 'pozitivne' likove. Osnovni problem je skok radnje od 12 godina odnosno što nakon tog skoka nemamo pretjerano zanimljivu situaciju. Ne postoje klanovi i tajna društva kao u prva dva filma ili barem gotička atmosfera, već je sve izrazito modernizirano i podsjeća djelomično na posljednji 'Resident Evil' svojim vizualnim pristupom. Razlog tome je što su scenaristi zapravo drugim filmom 'iscijedili' radnju bez konkretnijih ideja za nastavak kojim bi se zaokružila priča. Dovoljno govori činjenica da je treći bio prequel, a tematika koja se u njemu pokrila odnosno mitologija i likovi očito su zanimljiviji od samo besmislenog klanja jer je za razliku od 'Buđenja' gledanošću pokrio svoj budžet.
'Underworld: Buđenje' film je za ciljanu publiku, prvenstveno onu gdje je jedino bitan uzak lateks na Kate Beckinsale dok pritom masakrira vukodlake i ljudske policajce. Nedostatak osvrta na mitologiju vlastitog svijeta ili uključivanja neke solidne misterije odbiti će fanove, a ostali će ge ionako zaobići pogotovo ako im niti prijašnji nastavci nisu predstavljali zanimljivost.