Glumac i redatelj Filip Šovagović uoči premijere svog novog filma 'Visoka modna napetost' ekskluzivno za tportal piše svoj dnevnik sa snimanja filma koji uskoro dolazi u kina
Snimanje je počelo negdje oko 23.04.2011. i tu se uglavnom znalo da je ovo najriskantniji dio cijele etape, tu se troškovi mogu udvostručiti, tipa; ako je ovo četvrtina budžeta bez honorara dakle, to su troškovi tipa benzini, aviokarte, smještaj, hrana, dozvole, scena, kostimi, rekvizita, vozila, brodovi, haha, sjećam se da smo čekali taj jedan jedrenjak dark bird i da je onda došla jedna bijela očerupana ptičurina umjesto njega, to sam krivo iskomunicirao, uglavnom taj je brod izgledao pogodan za hrpu turista koji ispijaju domaće vino i uživaju u srdelama na relaciji Omiš – Postira, a nikako kao mali slatki jedrenjak kojim ostarjeli modni mačak bježi od svijeta slave…
Onda smo čekali taj drugi brod, greška je ispravljena, ali naslagale su se nove, izgubili smo u tih prvih tjedan dana dakle dva dana, znači ako se na predviđenih šest tjedana izgubi po dva dana tjedno (a moglo bi se i više, a i manje), to će biti nova dva tjedna snimanja, što samo po sebi ne mora izgledati previše, ali na sveukupnom zbroju od šest tjedana - dva su tjedna 33 posto, ali ako ih uračunam u kompletniji broj od osam tjedana, onda su 25 posto, uglavnom ni prva ni druga brojka nisu ni blizu 20 posto, što se smatra alarmantnim, ali prihvatljivim, 15 posto je puno, al okej, a 10 može bit sasvim uobičajen nepredviđeni trošak… pravi kapetani nemaju ni tih deset… dakle plus transporti gore dole - sve skupa bi moglo skočiti na devet tjedana snimanja, deset, uglavnom iskusni se producenti ne odlučuju na takav rizik jer on vrlo često znači broken budget u postprodukciji, no meni je nekako izgledalo kao da će biti dovoljno love, ali o tome kasnije…
Novinari uglavnom pitaju mogu li ispričat neku anegdotu s snimanja, haha, mogao bih možda da se nisam previše iznervirao, možda ću moći za par godina, anegdota ili ne, sjećam se jednom nam je otkazao motor, plus je otkazao rezervni motor tog jedrenjaka, jedra nismo bili razvili i nosilo nas je na hridi, snimali smo u luci, al nas je odnijelo pa počelo nekako naglo vraćat na te hridi, svi smo bili na tom brodu plus ronilac u moru plus glavni glumac u gliseru, motorole nisu radile, tu sam pokušao smislit kako da upravljam ovom situacijom, rješenja zapravo i nije bilo, već sam se spremao da objasnim ekipi kako bi bilo najbolje da sad svi skočimo u to olujno more, oni su bili prilično bezbrižni u početku, a onda su i sami shvatili da šale više nema, a onda je ipak taj motor nekako proradio, mi smo se odmakli od te neke hridi i vratili se u luku, otkazali dakle snimanje zbog nevremena i svi se isposvađali.
Ja bih u nekoj drugoj situaciji, da nisam producent, digao nos, najnormalnije napustio projekt i ušutio na dulje vrijeme, ali morao sam izgladit cijelu stvar, uvest red i mir i nastavit dalje… Uglavnom, ima tih nekih par redatelja, oni izbace odmah na početku jednog člana ekipe samo da bi se za primjer pokazalo da bu se uvela strahovlada na svakom koraku i da anarhije nema, to je sve trebalo učiniti, ali nije bilo učinjeno, škvadra je bila odana, to moram reć, do krajnjih granica, ali reda nije bilo…