Reklama u kojoj Milo Hrnić mladome 'Andriji' objašnjava zašto nema vremena za odlazak u banku definitivno je jedan od hitova sezone i, uz još nekoliko reklama, budi nadu da možda u svijetu domaćih reklama postoji i još nešto osim 'koljenica - četrdeset-devedeset-devet, sok od jednoroga - pet-devedeset-devet' nabrajalica trgovačkih lanaca
Težak je ljetni život televizijskog kritičara u Hrvatskoj, gdje još uvijek vlada uvjerenje da s objavom rezultata državne mature može prestati i emitiranje većine programa domaće proizvodnje te gdje se strani program tek odnedavna popunjava novim sadržajima, dok je donedavna bio rezerviran za osamsto pedesetu reprizu (sjajnih, ali ipak) 'Mućki'. Da nema mozaičara koji putuju obalom i povremenih ispada zanimljivosti u informativnom programu, bili bismo u potpunosti osuđeni na praćenje stranih serija i televizijski ivenAta.
No u takvoj programskoj pustoši zato čovjeku oko lakše odluta prema reklamama, što u najvećem broju slučajeva završi tragičnim oštećenjima mozga (nakon kojih je onda, doduše, lakše pratiti program domaćih televizija), ali su nam domaći copywriteri ove sezone priredili jedno ugodno iznenađenje: reklamu za bankarske usluge u kojoj glavnu ulogu igra MILO HRNIĆ!
Ne želim ovdje ni spominjati banku ni linkati dotičnu reklamu jer bankarima i njihovim uslugama takva besplatna promocija nije potrebna, ali ljudima koji su smislili ovaj duhoviti štiklec - SVAKA ČAST. U njemu Milo Hrnić, poznati pjevač lakih nota iz južnih dijelova Hrvatske, mladome 'Andriji' objašnjava zašto nema vremena ići u banku. Ima treninge - pa ga se prikazuje kako katanom raskoljuje lubenicu, kao lik iz igrice Fruit Ninja, hobi - pa ga vidimo kako jaše jednoroga, probe s bendom - kadar u kojem divlja s živopisno friziranim pankerima, a povrh svega mora snimati spotove - pa ga vidimo kako jaše na kugli za rušenje zidova pokraj natpisa MYLO, insinuirajući time na 'imenjakinju' Miley Cyrus i njezin hit Wrecking Ball. Duhovito, zgodno, simpatično i autoironično na više razina (od Mile do bankara) te još jedan korak bolje od također zgodne reklame za istu banku, u kojoj se jedna obitelj ko fol raduje odlasku u banku, a spiker govori da su ljudi koji vole ići u banku toliko rijetki da su ih morali snimiti u slow-motionu
Pribroje li se te dvije odlične reklame malo manje odličnima, ali svejedno zabavnim za Euro Jackpot, među kojima su najbolje one u kojoj Dalmatinca posvuda prati neka blesava klapa i smiješno intonira svaku zadnju riječ iz njegovih rečenica (GUŠTAAAAAAM, PRŠUUUUUT, SVITUUU) i u kojoj Zagorac raskošnom i kičastom kućom po kojoj kokica zoblje zrnje nastoji nadmašiti suseda - ljetna je pustoš u programu idealno doba da bismo primijetili kako u domaćim copywriterskim krugovima ipak još ima života te da nisu svi oglašivači podlegli imbecilnom trendu nabrajanja sniženih cijena proizvoda koji se prodaju u trgovačkim lancima, ili pak prenabrijanim uvoznim debilanama u kojima glavni junaci u reklamama imaju ispade histerične euforije zbog novog deterdženta za pranje vunenih tkanina. Nije mnogo, ali čovjeka veseli. Bravo, Mylo!