Reperi Baby Dooks i Bizzo i dalje su najsretniji kad mogu psovati u svojim pjesmama i biti degutantni u svojim rimama do mučnine, obrazlažući naziv Bolesne braće, ali i jednako sretni kad se te psovke odnose na društvo u kojem žive i u kojem s posebnim zadovoljstvom pljuju po svemu na što smatraju da je potrebno dobrano pljunuti
Punih sedam godina Dooks i Bizzo su slagali nove pjesme i napokon ih dotjerali do nivoa na koji mogu biti ponosni te uz pomoć svoje matične diskografske kuće objavili svoj treći album. Nema sumnje, ponovno su dokazali da s pravom nose naziv, ali i titulu Bolesne braće. Krajnje pomaknut, sulud, izopačen i nevjerojatnim rimama ispunjen album 'Veliki umovi 21. stoljeća' nudi doista nesvakidašnju količinu fantastičnih priča koje vam ni u snu ne bi pale na pamet osim ako niste izgubljeni brat Bolesne braće.
Poigravajući se s društvenim standardima, pravilima i opsesijama, njih su dvojica, kako bi pojačala 'veličinu' izgovorenih istina na samo sebi svojstven način, u goste pozvala čitav niz gostiju, pa se tako na albumu pojavljuju Edo Maajka, Maya Azucena, Kristijan Beluhan, Ida Prester, Gidra (Connect), Son Doobie iz grupe Funkdoobiest te čak i Dino Dvornik. Ispunjen kratkim, šaljivim skitovima, album sadrži 14 pjesama o kojima bi se mogli napisati traktati. Uz Kristijana Beluhana na krajnje pomaknut način pričaju o kreditima u pjesmi 'Mali majmun Čita', s Edom Maajkom pljuju po političarima u pjesmi 'Polikita', s Idom Prester su se dotakli i ovisnosti o kreditnim karticama, no nevjerojatno maštovito su se poigrali s američkim r'n'b baladama u pjesmama 'Bijele patike' i 'Operi se' izvrgujući ruglu sjajno kopiranu formulu ljubavnih r'n'b pjesama na sebi svojstven način.
Bolesna braća su bolesna u svom načinu izražavanja, ali istovremeno intrigantna, no prije svega neozbiljna, što je prednost koliko i mana. Dok su tekstualno krajnje, blago rečeno, neozbiljni, glazbeno su iznad svih. Fantastični beatovi, odlični ritmovi, pitke melodije i nadasve izvrsne pjesme teško će pronaći svoje mjesto na plesnim podijima i klupskoj sceni upravo zbog tog njihovog nepomirljivog izražavanja koje će ih i onemogućiti da se dovoljno često vrte u eteru.
Mnoge bi daleko veće globalne zvijezde voljele imati tako dobru glazbu na svojim albumima kakvu su ponudili Bolesna braća, koja su pak dokazala da im je dobra zezancija važnija od bilo kakvog ozbiljnog uspjeha na globalnoj sceni, na kojoj komotno mogu parirati i najvećima. Valja svakako reći da su ovim albumom hrabro zakoračili u svijet izvan hip hopa, pa ne bi čudilo da već sljedeći album bude glazbeno nešto posve drukčije. Odličan album za sve koji vole pomaknuti humor Bolesne braće, popraćen sjajnom glazbom.
Ocjena: 8/10
Izdavač: Menart