ONLINE TRGOVINA

Burne reakcije na novi potez Meghan Markle: Za vlastitu promociju iskoristila djecu

25.03.2025 u 09:15

Bionic
Reading

Vojvotkinja od Sussexa našla se na meti kritika nakon što je objavila fotografiju svoje djece istovremeno s lansiranjem nove online trgovine. Stručnjaci i kraljevski komentatori označili su ovaj potez kao 'neukusan', ali i 'očajnički'

Jučer je 43-godišnja Meghan Markle na svojem profilu na društvenim mrežama objavila fotografiju na kojoj grli svoju djecu, princa Archieja i princezu Lilibet. Kako bi njihov identitet i dalje bio zaštićen, lica su im okrenuta od kamere, a uz objavu je vojvotkinja od Sussexa napisala: 'Svaki dan je ljubavna priča.'

Niti sat vremena kasnije, Meghan je sa svijetom 'podijelila' i svoj novi projekt - internet stranicu za koju stručnjaci predviđaju da bi mogla donijeti milijunske zarade. Riječ je o online trgovini na kojoj će se prodavati odjeća i modni dodaci koje Meghan podržava u svojim brojnim komercijalnim suradnjama.

Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
    +2
Meghan Markle Izvor: Profimedia / Autor: Netflix / Ferrari / Profimedia

O novom projektu oglasio se i Phil Dampier, kraljevski autor i novinar, koji je za The Sun rekao: 'Ništa se ne događa slučajno. Ona je sigurno o ovome razmislila i zna da će objavljivanje fotografije na kojoj su njezina djece istovremeno s njezinom linijom odjeće dobiti maksimalni publicitet.'

Mnogi stručnjaci procjenjuju kako bi Meghan Markle ovim poslovnim pothvatom mogla zaraditi nove 'milijune'. Računica je i više nego jasna - Meghan na Instagramu ima 2,6 milijuna pratitelja, od čega će tisuće i tisuće njih zasigurno nešto kupiti na njezinoj stranici.

Ako njezina provizija, primjerice, iznosi 15 % na košulju čija je cijena 153 eura, njezina je zarada 22 eura, a ako ih proda na tisuće, zarada na samo jednoj košulji iznosi 22 tisuće eura.

Ovaj potez izazvao je zabrinutost u kraljevskim krugovima zbog navodnog iskorištavanja djece u komercijalne svrhe, a što je,u konačnici, i bio jedan od glavnih razloga zašto su se Meghan i princ Harry razišli s kraljevskom obitelji. Unatoč kritikama i lošim ocjenama njezine Netflix emisije, čini se da je vojvotkinja od Sussexa i dalje uvjerena u uspjeh svojih poslovnih pothvata.