Beckhamovi će se pojaviti u dnevnim sobama više od 120 milijuna Amerikanaca i to zahvaljujući unosnoj reklami tijekom dugo očekivanog Superbowla
Uz Jennifer Aniston, Davida Schwimmera i Ushera, slavni par će sudjelovati u komičnom skeču u sklopu višemilijunske reklame za Uber Eats. Na tako velikoj sportskoj večeri, za Davida i Victoriju sudjelovanje u jednoj od najvažnijih večeri u američkom kalendaru je velika stvar.
Oni bliski slavnom paru vjeruju da je to dokaz da su David i Victoria nakon više od 25 godina vladanja britanskom A liste i napokon uspjeli osvojiti i Ameriku, te su zbog toga oduševljeni.
Naime, čak i kada su David i njegova obitelj uz veliku pompu stigli u SAD 2007. kako bi on igrao za LA Galaxy, a njegovo lice krasilo je jumbo plakate diljem Los Angelesa, Victoria je mogla obavljati svoj posao relativno nezapaženo u Hollywoodu.
A sada, kako piše Daily Mail, ključ njihovog uspjeha prilično je nevjerojatan - najveća američka influencerica, Kim Kardashian. Naime, Victorijin posao, koji je u početku imao nekoliko kamena spoticanja, a u SAD-u je postao hitom i pri tome privukao neke nove prijatelje visokog profila, uključujući senzaciju s Instagrama.
Kimina podrška dovela je do toga da su Beckhamovi postali nevjerojatno moćni za neke od najvećih svjetskih brendova. Kim i Victoria postale su bliske nakon što su se upoznale u Los Angelesu, a prošlog ljeta bila je zvijezda u Davidovom nogometnom klubu Inter Miami kada je Lionel Messi debitirao.
Prijatelj Beckhamovih je otkrio: 'Victoria je bila apsolutni hit u Americi jer je vrlo naporno radila na tome da njezin posao ondje uspije. Ostvarila je neka vrlo moćna umrežavanja, uključujući Kim. Dodajte Kim na svoj Instagram i vidjet će vas 346 milijuna ljudi koji je prate. Bio je to majstorski udarac. Davidov nogometni tim je bio velika stvar, pogotovo potpis Messija. Bilo je to cool i vrlo za A-listu.'
Izvori bliski Beckhamovima također navode uspješan Netflixov dokumentarac, Beckham, kao razlog njihovom velikom porastu popularnosti.
Dokumentarac u tri dijela koji je otkrivao uvid u njihove živote bila je najgledanija emisija na streaming divu u Americi tijekom nekoliko tjedana prošle godine. Posljednja scena u kojoj David i Victoria, koja u travnju puni 50 godina, pjevaju pjesmu Dolly Parton 'Islands in the Stream' također je postala viralna diljem svijeta.
U međuvremenu, još jedan faktor - možda najviše iznenađujući - je njihov voljeni najstariji sin, Brooklyn, koji je postao superzvijezda društvenih medija u Americi otkako je oženio glumicu i nasljednicu Nicolu Peltz. Nicola, koja je kći milijardera biznismena Nelsona Peltza, i Brooklyn postali su iznimno poželjni brendovima kao što su Tiffany & Co, Pepsi i Pepe jeans.
Jedan je insajder za Daily Mail rekao: 'Kako ironično da je Brooklyn pridonio slavi i ugledu svojih roditelja u Americi. On i Nicola su apsolutno ogromna, poznata imena, a sada ih David i Victoria slijede.'
Insajderi u Uber Eatsu kažu da su šefovi zgrabili Beckhamove za milijune funti nakon što su saznali koliko su veliki postali u Americi. A u nedjelju navečer na Superbowlu slavni par imat ćemo prilike vidjeti u komičnom spotu u kojem će u šali zaboraviti ime Viktorijine pop grupe Spice Girls.
'Sjećaš li se kad si bila paprena dama?’, pita David, dok Victoria, odjevena u majicu s natpisom 'Davidova žena' djeluje zbunjeno. 'Nisu li to bile sestre cimet? ili Paprika girls?’ odgovara Victoria u reklami za Uber Eatsa, samo nekoliko tjedana nakon što je njihov sin Brooklyn otvorio pop-up restoran s tvrtkom.
Beckhamovi su također rekreirali viralni trenutak iz svog dokumentarca, gdje David govori svojoj supruzi da bude 'iskrena' o svom odrastanju dok ona nosi drugu majicu s natpisom: 'Moj tata je imao Rolls-Royce' kao šalu na podatak da ju je njezin otac Tony vozio u školu u luksuznom autu.
David će također biti predstavljen kao zaštitno lice Stelle Artois, a nedavno je potpisao i ambasadorski ugovor za Nespresso kavu.
TATINA MEZIMICA