U PROBLEMIMA

Meghan Markle ponovo upala u poslovne nevolje; čini se da uvijek nekog kopira

20.02.2025 u 14:43

Bionic
Reading

Vojvotkinja od Sussexa najavila je da mijenja ime svog lifestyle brenda u As Ever, no ispostavilo se i da je to ime već zauzeto

Modni brend iz New Yorka As Ever oglasio se nakon što je Meghan Markle objavila vijest o rebrendiranju svog lifestyle projekta American Riviera Orchard.

Tvrtka, također nazvana As Ever, objavila je na svom Instagramu kako zahvaljuju kupcima na njihovoj kontinuiranoj podršci, istovremeno pojašnjavajući da nisu povezani s novim lifestyle brendom vojvotkinje od Sussexa.

'Želim zahvaliti svim starim prijateljima koji poznaju i vole naš mali obiteljski brend As Ever te također pozdraviti sve one koji su tek postali svjesni našeg postojanja. U posljednjih 36 sati došlo je do izljeva podrške i zabrinutosti zbog nedavnih događaja oko našeg istoimenog brenda. Svjesni smo toga. Ali nemamo veze s njima', napisao je vlasnik tvrtke Mark Kolski.

Brend As Ever već postoji

Kolski je nastavio objašnjavati da je njegov brend započet 2015. godine, kada je preradio vintage vojnu odjeću kako bi napravio prepoznatljive tanker hlače za suprugu Astrid Dahl. 'Uslijedio je ružičasti kombinezon koji je brzo postao klasik. Sada je 2025. Zahvalni smo što smo još uvijek ovdje i proizvodimo odjeću u New Yorku i New Jerseyju. Zahvalni smo svim kupcima od obale do obale i diljem svijeta koji su podržali naš pothvat. Nastavit ćemo kao As Ever', poručio je.

Kasnije je u intervjuu za The U.S. Sun otkrio da iako ne posjeduje zaštićeni znak za ime As Ever, još uvijek 'istražuje sve mogućnosti' s obzirom na to da prodaje odjeću pod tim imenom od 2017. godine.

'Ovaj novi pothvat ima moć i novac Netflixa iza sebe. Čak i da želim nešto poduzeti, mislim da nemam tu ogromnu količinu odvjetnika i novca koji stoje iza toga', rekao je Kolski, objavio je The Independent.

Meghan je već naišla na probleme pri pokušaju registracije zaštitnog znaka American Riviera Orchard u ljeto 2024. godine.

Meghan Markle i princ Harry
  • Meghan Markle i princ Harry
  • Meghan Markle i princ Harry
  • Meghan Markle i princ Harry
  • Meghan Markle i princ Harry
  • Meghan Markle i princ Harry
    +3
Meghan Markle i princ Harry Izvor: Profimedia / Autor: BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Tad je objašnjeno da ne može imati ekskluzivna prava na ime 'American Riviera' jer je to uobičajeno korišten naziv za opis područja na kojem ona i Harry žive u Santa Barbari. Dodavanje riječi 'Orchard' navodno nije značajno utjecalo na ovaj spor.

Nadalje, još jedna tvrtka iz Santa Barbare koristila ga je za prodaju svijeća.

Meghan je tad dobila tri mjeseca da izmijeni prijavu, a u studenom je zatražila tromjesečno produljenje. Pravni tim Sussexovih izjavio je da da su ovi zastoji 'rutinski i očekivani' pri podnošenju zahtjeva za zaštitno ime, no ovo kašnjenje utjecalo je na planirano vrijeme lansiranja brenda.

Njegovo lansiranje dolazi samo dva tjedna prije objavljivanja njezine emisije 'S ljubavlju, Meghan' za Netflix, nakon što je odgođena u siječnju zbog šumskih požara u LA-u.

Sussexovi se nadaju da će im to biti novi izvor novca, a proizvodi će između uključivati ​​hranu poput džema te svijeća, nakita...

Inače, ovaj tjedan Daily Mail je otkrio da će izbor njezinih proizvoda biti pušten u prodaju u trgovinama pod nazivom Netflix House u trgovačkim centrima u Dallasu i Philadelphiji, nudeći kupcima robu povezanu s Netflixovim emisijama.

Izvor je tad rekao: 'Te se trgovine neće otvoriti još nekoliko mjeseci. Dakle pitanje je gdje će ona prodavati proizvode i ima li uopće proizvode spremne za prodaju?'

Kako se pisalo, par se također navodno mučio pri pronalasku izvršnog direktora za njezin novi lifestyle projekt iako su izvori bliski vojvotkinji inzistirali na tome da je 'sretna što sama vodi posao'.

Meghan je podnijela zahtjeve za zaštitni znak za svoj lifestyle brend koji pokriva kućne potrepštine kao što su posuđe, kao i želei, džemovi, razni namazi, ali i pribor za pisanje, prostirke, oprema za jogu te pribor za vrtlarstvo.