Od petka 20. prosinca gledatelji će informativne emisije RTL-a pratiti iz novog i, kako najavljuju s te televizije, tehnološki najmodernijeg studija u Hrvatskoj. Osim studija i sve informativne emisije ove televizijske kuće dobiti će i novi logo
Studio je velik 250 četvornih metara, a opremljen je sa šest kamera, tri robotske kamere te LED ekranom koji se prostire na čak 60 četvornih metara. Prvi veliki projekt iz novouređenog prostora u Krapinskoj 45 emitirati će se nedjelju. Bit će to 'Predsjednički izbori', a a gostima će razgovarati Mojmira Pastorčić.
'Izgleda odlično, moderan je, velik, potpuno drukčiji od starog. Ima više prostora, više ekrana, više mogućnosti. Ali nije to jedina novost. Novi je studio bio odlična prilika da cijela emisija dobije drukčiji izgled. Nova špica s novom glazbom, novi stil, nove boje, nove grafike. Sve novo za 2020. Točnije 6. siječnja 2020., taman kad dobijemo predsjednicu ili predsjednika, kreće novi 'RTL Direkt'. Ove godine slavi peti rođendan, bio je red da ga malo uljepšamo. S novim izgledom bliže smo onome što jesmo. Opuštenija late night emisija, koja i je i nije news', izjavila je za Večernji list.
Uz nju RTL će imati i specijal 'Predsjednički izbori' kojeg vode Ana Brdarić Boljat i Tomislav Jelinčić.
'Novi studio ima bezbroj mogućnosti, koje gledateljima događaje mogu učiniti zanimljivijima i jasnijima. Primjerice, proširena stvarnost. Iskreno, sve je potpuno novo i imam osjećaj da se slabo snalazim, ali do nedjelje ću sve savladati. Predsjedničke izbore na RTL-u emitiramo iz novog studija, u novom ruhu, mislim da će gledateljima biti zanimljivo', otkrila je Mojmira.
U RTL Direktu preuzela je voditeljsku poziciju dok je Zoran Šprajc na bolovanju.
'Teško je zamijeniti Šprajca, nekog koga vole i studenti i ekonomisti i gospođe iz ribarnice, čije se fore prepričavaju na radiju i u taksiju. I pokupio je sve moguće nagrade. Već sam jednom rekla da je to kao da mijenjaš Oprah. Tako da je stresno. A kad je predsjednička kampanja, razgovori s kandidatima, pa izborna emisija u kojoj sudjelujem, pa redizajn Direkta, još je stresnije. Rijetko sam čime zadovoljna, pa tako nisam ni sobom. Ali mogu reći da sam jako zadovoljna gledanošću', kaže Mojmira Pastorčić.
Novi studio nije jedina novina na RTL-u pa će tako i sve informativne emisije ove televizijske kuće dobiti i novi logo.
Vizuali su napravljeni uz sudjelovanje gledatelja iz različitih krajeva zemlje te različitih dobnih skupina, a identitet kanala u potpunosti je osmislio interni tim Sektora komunikacija i marketinga te promo producentica Danijela Vučković Novosel, grafička dizajnerica Ana-Marija Brdar i direktor fotografije i jedan od voditelja projekta Lutvo Mekić.