ON GA JE UVJERIO

Novac je važan, ali... Ovo je razlog zašto je Harrison Ford pristao snimiti reklamu

12.02.2025 u 08:02

Bionic
Reading

Holivudska legenda Harrison Ford zvijezda je nove reklame za Jeep koja je premijerno prikazana u polufinalu finala NFL-a proteklog vikenda

Poznato je da u poluvremenu Super Bowla vrijeme za reklamniranje imaju samo one najbogatije kompanije koje 'iskeširaju' basnoslovne cifre. Ove je godine Harrison Ford otkrio što ga čini sretnim u novoj, dvominutnoj reklami za Jeep koja je prikazana tijekom najpoznatijeg i najskupljeg poluvremena u svijetu sporta.

Ispostavilo se da je to Jeep Wrangler 4xe, čija cijena počinje od 50 tisuća dolara!

Hollywoodski veteran, poznat po svojim ulogama u filmovima o Indiana Jonesu, zvijezda je nove reklame za Jeep koja ga prikazuje u brvnari u šumi. Reklama je inspirirana njegovom ulogom Duttona u spinoffu serije 'Yellowstone', '1923'.

Taylor Swift, Blake Lively, Ice Spice, Lana Del Rey
  • Lana Del Rey, Keleigh Teller, Taylor Swift, Ice Spice
  • Taylor Swift i Lana Del Rey
  • Taylor Swift
  • Taylor Swift
  • Taylor Swift, Blake Lively
    +13
Poznati na Super Bowlu Izvor: Profimedia / Autor: Patrick T. Fallon / AFP / Profimedia

Iako je isprva odbio sudjelovati u reklami, 82-godišnji glumac priznao je da ga je prilika za suradnju sa svojim dugogodišnjim prijateljem, režiserom Jamesom Mangoldom, na kraju uvjerila.

Reklama o kojoj se govori

Ford je istaknuo da je reklama bila 'profesionalna i personalizirana' te da se osjećao vrlo ugodno snimajući, a vjerojatno i nakon što mu je za snimanje iste zasigurno 'kapnula' fina svota na račun!

U reklami pod nazivom 'Owner's Manual', Ford razmišlja o životu i njegovim vrijednostima. Iako nije planirao sudjelovati, reklama mu je omogućila da ponovo istraži duboku povezanost s prirodom i autentičnost, što je savršeno usklađeno s njegovim osobnim filozofijama.

Jeep® | Big Game | Harrison Ford x Jeep | Owner’s Manual Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeep

'Najduža stvar koju smo ikada učinili je živjeti svoje živote. Ali život ne dolazi s uputama za korištenje... Možda je bilo lijepo, ha? Ali to znači da možemo pisati vlastite priče', govori glumac u reklami pa zatim potiče ljude da naprave vlastiti 'korisnički priručnik za život i sreću', na kraju završava rečenicom: 'Moji prijatelji, moja obitelj, moj posao me čine sretnim... Nećemo se uvijek slagati kojim putem ići. Ali naše razlike mogu biti naša snaga.'