UNOVČILI SVOJE IME

Ove zvijezde imaju 'nos za biznis': Poslovi 'sa strane' donijeli su im enormnu zaradu

17.08.2024 u 13:08

Bionic
Reading

Rijetko tko danas nema neki posao sa strane, a kako zaraditi dosjetili su se i poznati iz svijeta showbusinessa. Nerijetki su pokrenuli vlastite brendove, a neki su na temelju suradnji i vlastitih linija proizvoda izgradili pravo malo carstvo

Osim što su svojim radom postali zvijezde svjetskog glasa i uspjeha, ovi su poznati iznose na svojim bankovnim računima odlučili dodatno povećati. Svoj su dobar glas iskoristili za business, a njihove su se ideje pokazale itekako profitabilnima! Iako je burza možda nepredvidiva, moć svjetski poznatog imena ipak je još uvijek osiguranje za uspjeh.

Brojni su poznati svoje ime tako odlučili povezati s brendovima te iskoristiti svoju slavu za promociju proizvoda oko kojih su strastveni. Mnoge su se poznate dame odlučile pokrenuti vlastite kozmetičke brendove ili linije za njegu, a koliko su brendovi poznatih uspješnih pokazuje i podatak da se među najprodavanijim proizvodima u Sephori nalaze oni koje potpisuju Selena Gomez i Rihanna.

'Potrošači kupuju od tvrtki s jasnim sustavom vrijednosti s kojima se identificiraju. Kada se možete udružiti sa slavnom osobom, čiji je sustav vrijednosti vrlo jasno poznat, njihov vam utjecaj pomaže da se probijete na način na koji vam nijedno oglašavanje neće pomoći', objašnjava stručnjak za The Hollywood Reporter.

Selena Gomez i 'Rare Beauty'

Brend popularne zvijezde 'Rare Beauty' zasniva se na veganskim principima, a stručno izvedene formule učinile su ovaj brend jednim od najpopularnijih na cijelom svijetu. Tvrtka se procjenjuje na 2 milijarde dolara, a Selena Gomez često ističe koliko je ponosna na uspjeh svog brenda koji promovira mentalno zdravlje.

'Biti vjeran sebi znači ne bojati se biti ono što jesi. Toliko sam narasla tijekom godina i u ovom trenutku svog života stvarno mi je ugodno u vlastitoj koži', rekla je vlasnica brenda koji kontinuirano lansira proizvode koji preko noći osvoje status must-have.

Hailey Bieber i 'Rhode'

U lipnju 2022. Hailey Bieber pokrenula je Rhode Skin, a ove je godine taj clean-beauty brend proširio svoju ponudu na sredstvo za čišćenje lica, rumenilo i futrolu za iPhone sa sjajilom za usne. Iako ideja i zvuči pomalo komično, futrola je ono što nismo znali da trebamo, što i opravdava činjenicu da je vrlo brzo postala viralna.

U lipnju 2024. platforma za utjecajni marketing CreatorIQ rangirala je Rhode kao najuspješniji brend za njegu kože u SAD-u sa zaradom od medija za mjesec u iznosu od 32,9 milijuna dolara.

Osim proizvoda u čiju se kvalitetu kune, za uspjeh brenda zaslužna je i sama Hailey. Naime, njezin trendsetterski utjecaj je toliki da baš sve što napravi postane trend, a tako je i vratila u modu sjajila i sjaj na licu pa se Rhodeovo ograničeno izdanje 'Pocket Blush' u nijansi 'Sprinkle' rasprodalo online za manje od 25 minuta 1. kolovoza.

Jon Bon Jovi i Jesse Bongiovi & 'Hampton Water'

Rock legenda Jon Bon Jovi i njegov sin Jesse Bongiovi udružili su snage s francuskim vinarom Gerardom Bertrandom te 2018. godine razvili vinski brend 'Hampton Water Rosé'. Oni koji su imali sreće probati ovo vino napravljeno pretežno od grožđa Grenache bili su puni pohvala, a rosé je postao jedan od najbrže rastućih s porastom od 40% od početka godine.

'Ovaj posao zahtijeva puno putovanja. Postao sam stvarno dobar u spavanju na letovima', rekao je jednom prilikom popularni glazbenik.

U vinskoj je industriji i Cameron Diaz koja je 2020. godine s Katherine Power lansirala svoje vino bez aditiva. 'Avaline' je kroz četiri godine postao organsko vino broj 2 u američkoj maloprodaji te postalo četvrta najprodavanija marka slavnih osoba u rastućem sektoru pića za odrasle.

Vinima se u francuskoj Provansi bavi i Brad Pitt! Njegova se vinarija specijalizirala za proizvodnju rosé vina te je 2023. dobila i titulu najpoželjnijih provansalskih roséa na svijetu.

Dwayne Johnson & brendovi

Da, popularni Dwayne Johnson nije samo jedna od najpraćenijih osoba na Instagramu te javna ličnost, već i biznismen od kojeg bi mnogi mogli štošta naučiti!

Prema podacima na Internetu, njegovo bogatstvo procjenjuje se na više od 800 milijuna dolara. Ogromno bogatstvo stekao je poduzetničkim stanjem uma koji ga je naveo da pokrene razne kompanije, a čini se da baš sve što takne pretvara u zlato.

Godine 2012. on i njegova sada bivša supruga Dany Garcia pokrenuli su 'Seven Bucks Productions', kompaniju koja stoji iza njega kao glumca, ali i stvara razne filmske projekte, pretežito o životima poznatih sportaša.

Najuspješniji biznis koji vodi je onaj s tekilom 'Teremana Tequila'. U ožujku 2020., The Rock i grupa partnera pokrenuli su Teremana Tequila, a uskoro će se lansirati i na pet međunarodnih tržišta uključujući Ujedinjeno Kraljevstvo, Australiju, Njemačku, Ujedinjene Arapske Emirate i Kolumbiju kao dio globalnog širenja u partnerstvu s Mast-Jägermeisterom. Rockova tekila osvojila je više od desetak nagrada za jaka alkoholna pića. Osim alkoholnim pićima, Dwayne Johnson proizvodi i energetske napitke ZOA bez šećera.

Također, nedavno je pokrenuo i brend za mušku kozmetiku, a proizvodi uključuju one za njegu kože, kose i tijela, ali i tetovaža.

Gwyneth Paltrow & Goop

Dobitnica Oscara Gwyneth Paltrow bila je jedna od prvih glumica koje su se okušale u poduzetničkim vodama. Godine 2008. pokrenula je svoj brend Goop, a dosad je kreirala razne proizvode poput džempera od kašmira, seruma protiv starenja te viralne svijeće koju je reklamirala izjavom: 'Ovo miriše na moju vaginu!'

S godinama se Goop proširio pa se njezina djelatnost sada tiče i hrane (Goop Kitchen), ljepote (uključujući Goopovu prvu maskaru), iskustvenih putovanja (partnerstvo s odmaralištem Baha Mar na Bahamima) i uređenja doma (partnerstvo s Ruggableom). Također, Paltrow je lansirala clean beauty liniju good.clean.goop, dostupnu na Targetu i Amazonu, čime želi proširiti dostupnost i doseg brenda.

Snoop Dogg & brendovi

Jedan od najpoznatijih i najuspješnijih repera svih vremena pokazao se i kao vrlo svestran poduzetnik.

Snoop Dogg zaradio je na svemu, od sladoleda 'Dr. Bombay' i žitarica 'Snoop' (iz njegove tvrtke 'Broadus Foods') do odjeće 'Snoop Doggie Doggs' za prave pse.

Ipak, prodor u sektor pića za odrasle mogao bi biti njegova najpametnija poslovna igra. Udružio se s proizvođačem vina '19 Crimes' kako bi stvorio novi brend gotovih pića 'Cali Cocktails', a opisani su kao utjelovljenje koktela inspiriranih njegovim opuštenim načinom života te dolaze u dva okusa: Smokin' Strawberry Margarita i Long Beach Lemonade.

U svojoj je dugogodišnjoj karijeri Amerikanac postigao neto vrijednost od 160 milijuna dolara, a navodno je tijekom Olimpijskih igara u Parizu zaradio oko 10 milijuna dolara za nešto manje od tri tjedna rada.

Sofia Vergara & DIOS MÍO

Prije samo nekoliko mjeseci popularna je glumica pokrenula vlastiti posao! Kao ponosna Kolumbijka, Sofia Vergara krenirala je vlastiti brend kave pod nazivom ¡DIOS MÍO!, a kavu miješa isključivo tim žena uzgajivača kave.

'Stvarno sam dobra u razmišljanju izvan okvira! Kada gradite posao, suočavate se sa svim vrstama neočekivanih problema i prepreka. Zatekla sam se kako dolazim do pametnih rješenja i rješenja, za koje mislim da su izvrsne kreativne vještine koje treba imati osnivač', rekla je glumica.

Osim toga, Vergara i njezin sin, Manolo Gonzalez, oživjeli su svoj kulinarski brend 'Toma' s namjerom da sa svijetom podijele latinoameričku kuhinju, od salsi do empanada. Premda glumica javno priznaje da nije dobra kuharica, ovaj bi brend mogao upravo tako postati popularan.

Ryan Reynolds i Blake Lively & njihovo carstvo

Ovaj je glumački par posljednjih godina postao jedan od najuspješnijih u čitavom svijetu poznatih i slavnih! Blake Lively i Ryan Reynolds pokazali su što se dogodi kada se spoje talent i ambicija, ali i velika količina međusobnog povjerenja i podrške. Osim što su prave zvijezde u svijetu filma, ovaj je bračni par pokazao da njihovi interesi sežu i u druga polja, a interese su dobro i unovčili!

S prijateljem i kolegom Robom McElhenneyjem kupio je nogometni klub Wrexham te ga potpuno dignuo na noge. Osnovan 1864. godine, Wrexham je najstariji klub u Walesu, a uz pomoć dvojice glumaca klub se vratio u englesku nogometnu ligu nakon 15 godina izbivanja iz popisa najboljih nogometnih klubova u Ujedinjenom Kraljevstvu.

'O nogometu nisam znao ništa, a sada sam potpuni ovisnik. Ušao sam u posao potpuno opušteno i sada sam se u potpunosti navukao. Polako sam se upoznavao s poslovanjem kluba i angažirao u sve segmente, od administracije do poslovnih sastanaka. Sada organiziram tjedan prema tome kada igra Wrexham', rekao je glumac jednom prilikom.

Također, prošle je godine sklopio posao s T-Mobileom prodavši kompaniju Mint Mobile za nevjerojatnih 1,35 milijardi dolara. Uložio je u relativno nepoznat brend gina i za dvije godine prodao ga za 600 milijuna dolara: 'Aviation Gin je bio uspješan i prije nego što je Reynolds uložio u kompaniju. No ušao je u ovaj posao cijelim srcem, uzeo proizvod u potpunosti pod svoje i učinio ga toliko sveprisutnim da je ovakva zarada bila neizbježna', rekao je Adam Lilling iz posredničke agencije.

Blake Lively Izvor: Profimedia / Autor: Nils Meilvang / AFP / Profimedia

Osim navedenog, 46-godišnja filmska zvijezda ulagala je u startupove za dejtanje koji su polučili veliki uspjeh, poput Tindera, OkCupida, Hingea i PlentyOfFisha.

Poduzetnički mindset usvojila je i Blake Lively koja je nedavno pokrenula vlastiti brend pod nazivom 'Blake Brown' usredotočen na proizvode za njegu kose. Asortiman Blakea Browna uključuje dva seta šampona i maski koji zadovoljavaju ove potrebe: temeljni hranjivi šampon i maska ​​te temeljni jačajući šampon i maska ​​s mješavinama mirisa kao što su santal, sandalovina, božur i smokva.