Ranije ovog mjeseca Draper James, modna linija glumice Reese Witherspoon na svom je Instagram profilu objavila posebnu ponudu za sve učiteljice u Americi. Kako bi pokazali kako itekako cijene što oni rade za njihovu djecu tijekom karantene zbog koronavirusa, odlučili su im pokloniti haljine, no u svemu nisu računali da diljem zemlje postoji više od tri milijuna učitelja
'Želimo vam reći - hvala što tijekom ove karantene radite i više nego ikada kako bi se naša djeca obrazovala. Kako bi vam pokazali svoju zahvalnost, Draper James će pokloniti učiteljicama svoje haljine', napisali su 2. travnja na službenom Instagram profilu, no, kako otkriva New York Times, pojavio se 'maleni' problem.
Naime, brend je navodno odredio tek 250 haljina koje će podijeliti, no to u niti jednom trenutku nisu spomenuli, čak niti sitnim slovima nisu napisali da 'ponuda vrijedi do isteka zaliha', kao što to mnogi rade. Mnoge učiteljice poslale su svoje podatke, misleći kako je to siguran način da dobiju svoj primjerak haljine, no, na kraju je nastupilo samo razočaranje.
Kao prvo, sama aplikacija za prijavu momentalno se 'srušila' zbog prevelikog broja učitelja koji su se poželjeli prijaviti, a do trenutka kada su odlučili 'zatvorit' daljnje prijavljivanje, pristiglo je gotovo milijun podataka učitelja iz Amerike.
Tek tada oglasili su se iz Draper Jamesa i priznali svoju pogrešku. 'Čini se da smo prebrzo sve odradili i nismo bili dovoljno jasni u svemu. Presretni smo zbog svega jer nismo očekivali toliki broj prijava', poručila je Marissa Cooley kao brend menadžerica Draper Jamesa.
Tek prošlog tjedna iz Draper Jamesa poslali su mail u kojima su im se zahvalili na prijavi, dali do znanja da aktivno rade na poboljšanju i povećanju ponude, no... Kako su otkrili sami učitelji, koji su morali poslati svoje fotografije, potvrde iz škole, kao i osobne podatke, među kojima i mail adrese, zauzvrat su dobili tek poput do 20 ili 30 posto za kupovinu haljina.
O svemu se još uvijek nije oglasila holivudska glumica Reese Witherspoon, koju sada javnost osuđuje zbog propusta koji se dogodio zahvaljujući njezinom modnom brendu, no zato su se užarile društvene mreže s negativnim komentarima na cijelu situaciju.